حق الزحمه دستیاران پزشکی سال آینده تا ۴۵ درصد افزایش خواهد یافت

کرمانشاه - ایرنا- معاون آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه حق الزحمه دستیاران پزشکی سال آینده تا ۴۵ درصد نسبت به امسال افزایش پیدا خواهد کرد اظهار امیدواری نمود که تسهیلات بیشتری در حوزه دستیاری داشته باشیم تا بتوانند شرایط بهتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوالفضل باقری‌فرد امروز شنبه در حاشیه افتتاح چندین طرح دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: در ایام نوروز تمام دستیاران ما به صورت شیفت بندی حضور دارند و هیچ بیمارستان آموزشی نداریم که دستیار تخصصی در روزهای تعطیل نداشته باشد.

وی در ادامه به وضعیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد و آن را یکی از دانشگاه‌های پیشرو در حوزه درمانی، آموزشی و پژوهشی دانست و افزود: امروز بزرگترین مرکز آزمایشگاهی مربوط به مرکز جامع سلامت و بهداشت در غرب کشور در شهر کرمانشاه افتتاح شد که این مرکز می‌تواند در حوزه‌های مختلف کارهای تشخیصی را انجام دهد.


وی اضافه کرد: همچنین مرکز مهارتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که از سال ۹۲ مشغول به فعالیت بود امروز با تجهیزات پیشرفته افتتاح و بروزرسانی شد. در حال حاضر این مرکز مجهز به دستگاهای پیشرفته در حوزه شبیه سازهای تخصصی و فوق تخصصی شده و امیدواریم چنین الگوهایی در سراسر کشور داشته باشیم.

حق الزحمه دستیاران پزشکی سال آینده تا ۴۵ درصد افزایش خواهد یافت


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در جمع خبرنگاران گفت: امروز افتتاح و ارتقاء مرکز آموزش مهارت های بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به نسل سوم این مراکز انجام شد. در این مرکز تجهیزات پیشرفته شبیه سازی برای جراحی های لاپاراسکوپی، کولونوسکپی، احیای قلبی ریوی، ام ار ای، سی تی اسکن و جراحی فیکو لنز وجود دارد و به دانشجویان آموزش داده می شود.

سیاوش وزیری اعتبار این طرح را ۵۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲، هشت هزار و ۵۴۰ نفر در این مرکز آموزش دیده اند و ۷۲۰ کارگاه نیز برگزار شده است.

حق الزحمه دستیاران پزشکی سال آینده تا ۴۵ درصد افزایش خواهد یافت

در ادامه برنامه های سفر معاون آموزش درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت به کرمانشاه مرکز آموزش مجازی دانشکده پزشکی کرمانشاه نیز افتتاح شد. در این مرکز بخشی از دروس به صورت مجازی تدریس می‌شود.

همچنین دکتر باقری فرد از بیمارستان امام رضا (ع)، بیمارستان گلستان و مرکز پت اسکن آفتاب کرمانشاه نیز بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha