۶ تخت در بلوک زایمان بیمارستان  محلات فعال است

خمین - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: ۶ تخت در بلوک زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان فعال است.

مسعود مظلومی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این تخت‌ها شامل چهار تخت فعال LDR یا واحدهای تک‌نفره زایمان طبیعی و ۲ تخت پست پارتوم یا بعد از زایمان، برای مادران نیازمند به بستری پس از زایمان است.

وی ادامه داد: در تمام زایمان‌ها، پزشک متخصص اطفال، پزشک متخصص زنان و ماماهای مجرب در بالین مادر و نوزاد حاضر هستند و هچنین همسر یا همراه بیمار می‌توانند در مراحل قبل و بعد از تولد نوزاد، در بلوک زایمان حضور داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات با اشاره به فعالیت ۱۱ مامای مجرب در بلوک زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار کرد: در این بلوک همه خدمات توسط متخصصین زنان و ماماها ارائه و کلاس های آموزشی ویژه مادران باردار در طول هفته برگزار می‌شود.

مظلومی بیان کرد: متخصص زنان و زایمان، متخصص اطفال و متخصص بیهوشی تا پایان سال در بلوک زایمان حضور و همه خدمات زایمان بی‌درد، زایمان در آب، مشاوره و مراقبت‌های بارداری را همراه با ماما های مجرب را ارائه می‌دهند.

وی گفت: اتاق‌های ال دی آر(LDR) بلوک زایمان بیمارستان امام محلات، ویژه برای زایمان به مادر باردار اختصاص داده می‌شود که امکان حضور همسر یا همراه وجود دارد و امکانات رفاهی شامل تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی، حمام و صندلی‌های تخت خواب شو برای همراهان فراهم است.

شهرستان محلات در بخش جنوبی استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha