تنیس جهان در آستانه وداع با ۲ فوق ستاره؛ پایان جوکوویچ و نادال نزدیک است

تهران- ایرنا- اسطوره ۳۶ ساله صربستانی و پرافتخارترین تنیسور مرد جهان، گفت: دوران درخشان من و همتای اسپانیایی‌ام رو به پایان است.

به گزارش ایرنا، رافائل نادال، قهرمان با سابقه تنیس جهان سال ۲۰۲۳ در جریان مسابقات اوپن استرالیا از ناحیه لگن مصدوم شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. او ژانویه گذشته بعد از یک سال غیبت به میادین برگشت اما در سومین مسابقه خود مجدداً مصدوم شد و از آن زمان تاکنون در هیچ تورنمنتی به میدان نرفته است.

بازیکن ۳۷ ساله اسپانیایی، اولویت خود در مسابقات امسال را رقابت‌های رولان گاروس و المپیک پاریس عنوان کرده بود اما شرایط نگران‌کننده او حالا حضورش در این رقابت‌ها را نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داده است و به نظر می‌رسد به فاصله ۲ سال از خداحافظی راجر فدرر، دنیای تنیس باید خود را برای وداع با یکی دیگر از بزرگان تنیس آماده کند.

نواک جوکوویچ، مرد اول تنیس جهان، در واکنش به انصراف رافائل نادال از مسابقات ایندین ولز اظهار داشت: این اتفاق هم برای رافائل و هم برای مسابقات، بسیار غم‌انگیز بود. این اتفاق برای همه ما رخ خواهد داد. زمان آن که برسد، متوجه می‌شویم که دیگر تمام شده است. مثل راجر که دوران حرفه‌ای‌اش را به پایان رساند، من و رافائل هم احتمالا زمان زیادی بازی نخواهیم کرد.

جوکوویچ با اشاره به افتخارات و لحظات درخشان از نسل بزرگان تنیس گفت: این پایان یک دوران است. با وجود اینکه غم‌انگیز است، اما در عین حال فکر می‌کنم لحظات فوق‌العاده و دستاوردهای زیادی در دوران حرفه‌ای هر یک از ما وجود دارد که می‌توانیم آنها را گرامی بداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha