۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85414014
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تداوم بارش های خفیف و وزش باد شدید در همدان

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبر: 85414014
تداوم بارش های خفیف و وزش باد شدید در همدان

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: طی ساعاتی از امروز و فردا بارش های پراکنده و خفیف باران همراه با وزش باد شدید در استان به ویژه در مناطق جنوبی پیش بینی می شود.

محمدحسن باقری شکیب روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده وزش باد شدید در ساعات میانی روز پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تا پایان هفته، آسمان استان بیشتر صاف تا قسمتی ابری بوده و طی امروز و فردا تغییرات دمایی محسوس نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: از روز سه شنبه تا پایان هفته روند افزایش دماهای روزانه پیش بینی می شود.

باقری شکیب افزود: اسدآباد، قهاوند، فامنین و نهاوند با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و رزن با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و یک درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

  • تداوم بارش برف در همدان

    تداوم بارش برف در همدان

    همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با تقویت سامانه بارشی در آسمان استان،…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha