استاندار هرمزگان: «امنیت» بزرگترین اثر خون شهدا است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه امنیت اثر مبارک و بزرگ خون شهدا است، گفت: تمامی شهدای دفاع مقدس شجاعانه در پاسگاه٬های مرزی و در مقابله با تروریست جانفشانی کردند و همچنان نیروهای انتظامی نیز دوشادوش همرزمان خود در ارتش، سپاه و اطلاعات، حافظ امنیت و یکپارچگی ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز یکشنبه در آیین معنوی یادواره ۱۵۲ شهید فرماندهی انتظامی هرمزگان که بمناسبت روز شهادت در بندرعباس برگزار شد آیه شریفه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» را والاترین معنای شهید و شهادت عنوان کرد و افزود: یکی از نشانه‌های زنده بودن شهدا، تاثیرگذاری شان آن‌ها در تمامی امور است.

وی ضمن درود بر روان پاک شهدای امنیت و مدافع حرم استان به‌ویژه ناوسالاریکم پاسدار شهید رضا زارعی اظهار کرد: بزرگترین اثرات عطرآگینی جامعه از حضور شهدا، زندگی ما در ذیل پرچم ولایت فقیه است و اگر دشمن جرات جسارت به ایران اسلامی را ندارد به برکت هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و توان تکنیکی و انسانی نیرو گرفته از خون شهدا است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان همچنین با اشاره به سخن سردار حاج قاسم سلیمانی شرط شهید شدن را شهید بودن برشمرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگ اخلاص، هجرت، دل بریدن و جهاد اکبر با نفس در وجود مبارک شهدا ایجاد شده که به مقام والای شهادت یا توفیق ایثارگری نائل می‌شوند.

رییس شورای تامین هرمزگان، ضمن تجلیل از مقام شامخ خانواده شهدا اشاره کرد: صبر جمیل و جلیل خانواده معزز شهدا که در دامان سراسر نورشان شهدا پرورش یافته و تقدیم اسلام شده‌اند، مورد ستایش خداوند و پیامبر بزرگ اسلام هستند.

در پایان این آیین معنوی که با حضور خانواده معزز شهدای دفاع مقدس، شهدا امنیت و شهدا مدافع حرم استان، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در بندرعباس برگزار شد، از خانواده معزز شهدا نیروی انتظامی قدردانی و کتاب شهدا رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha