۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85414156
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بازیگر «هفت سر اژدها»: نگاه مثبتی به همکاری با تلویزیون دارم

تهران- ایرنا- بازیگر سریال‌ نوروزی «هفت سر اژدها» گفت: همیشه نگاه مثبتی به همکاری با تلویزیون داشته و دارم؛ چون معتقدم همکاری با  تلویزیون ادای دین است.

سریال «هفت سر اژدها» که در گونه پلیسی و سیاسی ساخته شده، قرار است شب‌های ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

مهدی شاکریان بازیگر این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون ایرنا اظهار کرد: معتقدم کار خوب و ارزشمند در هر ژانر و سلیقه‌ای در رسانه ملی همیشه مخاطب خودش را خواهد داشت.

کار خوب و ارزشمند در هر ژانر و سلیقه‌ای در رسانه ملی همیشه مخاطب خودش را خواهد داشتوی با بیان این که اعتقادی به کم شدن مخاطب در رسانه ملی ندارم افزود: هرگاه سریال های فاخری تهیه و پخش بشود، مخاطب زیادی خواهد داشت. شاید ذائقه‌ها کمی در نسل های جدید متفاوت باشد اما همیشه کارهای خوب و قوی مخاطب خودش را دارد. برای نوروز همیشه کارهای کمدی بیشتر لذت بخش است و به نظر من کارهای کمدی و طنز پیشتاز خواهد بود.

بازیگر «خانه امن» ادامه داد: این سریال نیز یک مجموعه امنیتی بود که آن قدر با وسواس و ریزبینی ساخته شد که مخاطب بالایی داشت. سریال‌های طنز هم مثل «نون خ» و یا «پایتخت» همیشه در همه حال مخاطب خودش را داشته و خواهد داشت.

وی بیان کرد: در ایام عید سریال «هفت سر اژدها» از من پخش خواهد شد که در آن بازیگران بزرگی حضور دارند و بنده هم افتخار همکاری در این سریال را داشتم.

شاکریان گفت: این روزها نیز مشغول همکاری در سریال «ناریا» به کارگردانی جواد افشار هستم که پروژه‌ای پربازیگر و پرلوکیشن است. این سریال داستانی بسیار جدید و سوژه‌ای جذاب دارد که مطمئنا برای مخاطب لذت بخش خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مهدی شاکریان برای بازی در فیلم کوتاه «گلادیاتورها» به کارگردانی مریم رحیمی، دیپلم بهترین بازیگر مرد را از جشنواره آپریلیای ایتالیا دریافت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha