۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85414220
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ میلیون مسافر در کردستان جابجا شد

۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۴
کد خبر: 85414220
بیش از ۲ میلیون  مسافر در کردستان جابجا شد

سنندج- ایرنا- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن، ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۸۸۶ مسافر با ناوگان برون شهری از کردستان جابجا شده‌اند.

سید عبدالرحمن حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد مسافر در قالب ۴۰۸ هزار و ۱۹۲ سفر با ناوگان برون شهری جابجا شده اند، که در بخش تعداد مسافر ۱۱ درصد و در بخش تعداد سفر نیز ۱۴ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم.

وی با بیان اینکه در این مدت بیشترین تعداد مسافران از طریق ماشین های سواری جابجا شدند، بیان کرد: سفر ۹۳۹ هزار و ۲۲ نفر از طریق این ناوگان صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان، اضافه کرد: همچنین ۷۲۱ هزار و ۷۷۷ نفر نیز از طریق مینی بوس جابجا شده اند که در این بخش هم افزایش ۱۲.۸ درصدی ثبت شده است.

وی با اشاره به رشد ۱۱ درصدی میزان مسافران جا به جا شده از طریق اتوبوس گفت: از میزان کل مسافران جابه‌جا شده، ۶۲۴ هزار و ۸۷ نفر از طریق اتوبوس جابجا شده اند.

در حال حاضر هزار و ۲۰۰ دستگاه سواری، ۷۵۰ دستگاه مینی بوس و ۱۵۵ دستگاه اتوبوس در قالب ۷۱ شرکت خدمات رسانی در حال فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha