۱۰ ملیت از کشورهای اسلامی آماده عرضه محصولات خود در نمایشگاه قرآن مشهد هستند

مشهد-ایرنا- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۰ ملیت از کشورهای اسلامی محصولات فرهنگی و قرآنی و آداب و رسوم خود در ماه رمضان را در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در معرض بازدید عموم قرار می دهند.

محمد حسین زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد همزمان با شروع ماه مبارک رمضان از ۲۲ تا ۲۸ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر می شود.

وی اضافه کرد: ۴۵۰ غرفه در سالنهای "مفاخر" و "فردوسی" هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد محصولات و خدمات فرهنگی خود را از ساعت ۱۹ تا ۲۳ شب عرضه می کنند.

به گفته حسین زاده، این غرفه ها شامل محصولات و خدماتی در حوزه آثار فرهنگی - قرآنی، موسسات و تشکلهای مردم نهاد قرآنی، رسانه ها و صنایع خلاق فرهنگی، حوزه سینمایی و نشر مکتوب، دیجیتال و مد و لباس اسلامی، حوزه علمیه و دانشگاهها، کودک و نوجوان، ادارات و نهادهای فرهنگی و آستان قدس رضوی می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در طول هفت شب برگزاری این نمایشگاه کرسی های تلاوت و محافل قرآنی برپا خواهد شد که مراجعه کنندگان در فضای پرنشاط معنوی، بهره وافی و کافی را از تلاوت قرآن کریم ببرند.

حسین زاده رونمایی از آثار مکتوب و هنری مرتبط با قرآن کریم و عرضه جدیدترین محصولات در زمینه قرآن اعم از فرهنگی و هنری و سوغات را از دیگر برنامه های نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha