۹۰۰ راهدار در آذربایجان‌غربی آماده اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ هستند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۰۰ نفر از راهداران با هدف کمک به مسافران در ایام نوروزی امسال و کاهش مشکلات ترافیکی در جاده های استان همزمان با نوروز و ماه مبارک رمضان آماده شده اند.

ایرج دست نشان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به همزمانی ماه رمضان و ایام نوروز، شاهد تغییر الگوی سفر از روز به شب هستیم که همه همکاران راهداری در کنار پلیس راه با رصد محورها مشغول خدمت رسانی خواهند بود و تمهیدات لازم را برای روزهای اوج سفر اندیشیده‌ایم.

وی اضافه کرد: طرح نوروزی امسال از ۲۴ اسفندماه آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و از این رو با تمام توان آماده ایجاد لحظات خوب سفر برای میهمانان نوروزی هستیم.

وی افزود: طی این مدت همه همکاران در قالب بیش از ۶۰ تیم راهداری با ۴۹۴ دستگاه ماشین آلات و بیش از ۹۰۰ نیروی راهدار در سطح محورهای استان مشغول خدمت رسانی خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه گشت‌های نوروزی در این ایام پابرجا و مشغول رصد جاده‌ها هستند، ادامه داد: کارشناسان مرکز مدیریت راه های استان به صورت ۲۴ ساعته از طریق سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ به هرگونه سوال در خصوص اطلاعات وضعیت راه‌ها و هواشناسی مسیرها پاسخگو خواهند بود و از کاربران جاده ای تقاضا داریم در صورت قصد سفر وضعیت جاده ها را از این طریق جویا شوند.

وی گفت: طی این ایام همزمان با طرح نوروزی، پویش همراهان سفرایمن با عنوان "چشم به راهیم" با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی و به صورت کاملا متمایز از سال قبل اجرا می‌شوند.

به گزارش ایرنا، با توجه به وضعیت جوی، در ایام نوروز هر سال برخی از جاده های استان شاهد بارش باران و حتی برف بوده و همین امر مسافران نوروزی را با مشکل مواجه می کند که راهدازی در این خصوص تمهیدات لازم را می اندیشد؛ امسال نیز این تمهیدات اندیشیده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha