خیران تایباد خراسان رضوی پنج هزار و ۲۰۰ متر زمین به حوزه بهداشت اهدا کردند

تایباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: خیرین این منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۲۰۰ متر زمین به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان برای ساخت سه فضای درمانی اهدا کردند.

حیدر احسانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زمینهای اهدا شده در قالب سه قطعه زمین به ارزش ۱۴۵ میلیارد ریال در محله «برق مزار، شهر کاریز و مشهد ریزه» از سوی این نیک اندیشان برای ساخت ۲ مرکز خدمات جامع سلامت و احداث یک پایگاه سلامت پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: از پنج هزار و ۲۰۰ متر زمین اهدا شده نیکوکاران این خطه مرزی، سه هزار متر مربع در شهر کاریز، هزار متر در محله برق مزار و هزار و ۲۰۰ متر در شهر مشهد ریزه قرار دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: همچنین امسال خیرین شهرستان تایباد، ۱۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و برخی از پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمان این منطقه کمک کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال بخش جدید دیالیز بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهر تایباد با اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، بیان کرد: این فضای درمانی با ۳۰۰ متر زیربنای مفید ۱۴ تخت ظرفیت دارد که با آغاز به کار آن ۱۰۰ درصد بیماران شناسایی شده دیالیزی این شهرستان از خدمات درمانی این بخش بهره مند شدند و مراجعه آنها به شهرستانهای همجوار کاهش چشمگیری داشته است.

احسانی اضافه کرد: با توجه به قدمت بالای بیمارستان فعلی تایباد، ساخت بیمارستان جدید از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha