۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85417671
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه و تجهیز اورژانس بیمارستان تایباد خراسان رضوی ضرورت دارد

تایباد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهر تایباد، جوابگوی نیازهای درمانی شهروندان این منطقه نیست و توسعه و تجهیز آن ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، جعفر صدیقی روز چهارشنبه در نشست مجمع خیرین شهرستان تایباد افزود: بدون شک برای ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان زمان زیادی لازم است، اما نامناسب بودن فضای کنونی اورژانس بیمارستان تایباد باعث نارضایتی برخی از خانواده های بیماران شده است.

وی اظهار کرد: چه بسا که در برخی از مواقع و در حین درمان بیماران و مصدومان حوادث احتمالی برای مراجعان و همراهان بیمار مشکلاتی در اورژانس بیمارستان تایباد رقم خورده است بنابراین نیاز است با پیگیریهای مسوولان و دستگاههای متولی تا زمان احداث بیمارستان جدید در تایباد نسبت به فراهم کردن برخی از امکانات به این بخش درمانی نگاه ویژه ای شود.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد به فرسوده بودن و قدمت زیاد بیمارستان این شهر اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۵ سال از افتتاح رسمی بیمارستان شهر تایباد گذشته است و این قدمت زیاد مشکلات زیادی را در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی برای بیماران و مراجعه کنندگان رقم زده است.

صدیقی افزود: احداث بیمارستان جدید در این شهرستان یکی از مهمترین خواسته های مردم این خطه مرزی است که به رغم وعده های مسوولان استانی و کشوری این موضوع هنوز محقق نشده و گلایه های مردمی را به همراه داشته است.

وی با بیان این که خیرین، همواره در همه عرصه ها در کنار دولت نقش آفرینی کرده اند اظهار کرد: نیکوکاران تایباد برای به سرانجام رسیدن طرحهای عمرانی این شهرستان تاکنون از خود کارنامه درخشانی به یادگار گذاشته اند و همچنان در همه حوزه ها پای کار هستند.

ساخت بیمارستان جدید در تایباد نیاز به اعتبارات ملی دارد

در ادامه این نشست فرماندار تایباد گفت: ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان نیاز به همت و تلاش همه دستگاههای اجرایی دارد، تاکنون در این راستا اقدامات خوبی انجام شده که برای نهایی شدن آنها نیاز به پیگیری دارد.

مهدی شیردل افزود: برای به حداقل رساندن موانع و مشکلات پیش روی ساخت بیمارستان جدید در تایباد باید از همه ظرفیتهای کشوری، استانی و شهرستان ی استفاده کرد تا اعتبارات ملی تخصیص یابد.

وی اظهار کرد: ساخت این مرکز درمانی از مهمترین موضوعات اولویت دار حوزه بهداشت و درمان این منطقه است که به سرانجام رسیدن آن رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تایباد ۱۳۴ تختخوابی است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha