دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان اردبیل آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: هماهنگی‌های لازم با تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی عضو ستاد مدیریت بحران در این استان برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری اردبیل، مهدی خدمتی روز سه‌شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان همچنین از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار در این استان خبر داد و افزود: ایام عید نوروز و سفرهای نوروزی بهترین فرصت برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهر و جذب گردشگر است بنابراین تلاش می‌کنیم در این مدت میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

وی افزود: با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، دستگاه‌های مرتبط استان اردبیل کشیک‌هایی را برای ارائه خدمات به مردم مشخص کرده‌اند.

دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان اردبیل آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: گروه‌های راهداری نیز در محورهای مختلف استان اردبیل مستقر و آماده ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند.

در این جلسه همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان اردبیل از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، بیمارستانی، انتظامی، پلیس راه، فرودگاه ، راه‌ و شهرسازی ، صنعت ، معدن و تجارت، علوم پزشکی و هواشناسی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خود را تشریح کردند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است و به داشتن مناطق طبیعی، تاریخی، مذهبی و اقتصادی یکی از مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

جاذبه‌های تاریخی همچون مجموعه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، بقعه شیخ حیدر، بازار تاریخی و مساجد اردبیل، مجموعه‌های طبیعی همچون چشمه‌های آبگرم در شهرهای سرعین، مشگین شهر، خلخال، نیر، جنگل‌های فندقلو، قله سبلان، دریاچه‌های نئور و شورابیل، پل‌های معلق مشگین‌شهر، هیر، پیرتقی، پیست اسکی آلوارس از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha