استاندار خراسان رضوی: برای اسکان نوروزی زائران از همه ظرفیت‌ها بهره‌گیری می‌شود

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: بارندگی‌های اخیر اهمیت اسکان و ضرورت مدیریت موثر آن در ایام نوروز پیش رو را دو چندان کرده است و در این راستا باید از تمامی ظرفیت های لازم بهره برد.

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران مشهد گفت: بارندگی های آخر امسال تاکنون خوب بوده و به همین دلیل اسکان زایران دارای حساسیت بیشتری در بخش مدیریت، تامین و تدارکات است.

وی با بیان اینکه رشد و تعالی در عرصه عمل نمایان می‌شود، اظهار کرد: ظرفیتهای اجرایی دستگاههای مختلف استان نسبت به سالهای گذشته رشد و ارتقا داشته است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: زایران و مشهدی ها به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با آغاز سال نو برنامه های نویی را تدارک دیده اند و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه خلاقیت نشان دهند.

وی اظهار کرد: نرخ عرضه کالا به ویژه در اطراف حرم رضوی بسیار مهم است و زائر انتظار مواجهه با گرانی را ندارد.

نظری افزود: ضمن اینکه ظرفیت پارکینگ های عمومی و سرویس بهداشتی ها نیز به خوبی در حوزه اطراف حرم رضوی برای رفاه حال زائران پیش بینی شده است.

ظرفیت های شهر مشهد برای خدمت به زائران فراهم است

فرماندار مشهد نیز در این مراسم تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز را مبارک و پربرکت دانست و اظهار کرد: امروز تمامی ظرفیت های شهر مشهد آماده برای تامین آرامش و خدمت به زایران است.

محسن داوری با اشاره به کارهای نو برنامه ریزی شده در نوروز امسال بیان کرد: تمام ظرفیت‌های خرد مشهد که قصد اقدام به خیرات حوزه افطاری داشت را امسال با مشارکت آستان قدس رضوی تجمیع کردیم و در یک آشپزخانه مرکزی غذا طبخ و توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: در تمامی ایستگاههای مترو، اتوبوس و غیره به محض اذان، افطاری ساده در بین مردم توزیع می شود که نشان از برکت وجود امام رضا (ع) است.

فرماندار مشهد گفت: تمامی مراکز اقامتی در کنار خدمت اقامتی، افطاری ساده هم توزیع می‌کنند و پیش بینی های خوبی برای برطرف کردن ضعف‌های سالهای قبل شده است.

داوری افزود: امسال اقامت یکپارچه شده است و ظرفیت‌های خالی در لحظه مشخص است و امکان راهنمایی زایران وجود دارد، ۱۱ پایگاه نظارتی و چهار پایگاه شبانه روزی بدین منظور در مشهد فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha