۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85417335
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ نفر در حوادث چهارشنبه سوری خراسان جنوبی مصدوم شدند

بیرجند - ایرنا - معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان جنوبی گفت: در حوادث چهارشنبه سوری امسال، ۱۶ نفر در استان مصدوم و دچار سوختگی جزئی شدند.

علیرضا عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد سه نفر زن و ۱۳ نفر مرد بودند که ۶ نفر دچار سوختگی، سه مورد آسیب‌های چشمی و هفت مورد دچار سایر جراحات اندامی شده بودند.

وی ادامه داد: سه مصدوم، در محل درمان شدند و از ۱۳ نفری که به بیمارستان‌ها منتقل شدند ۲ نفر در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بستری و مابقی ترخیص شده‌اند.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان جنوبی اظهار کرد: از مجموع مصدومان هفت نفر از بیرجند، فردوس سه نفر، قاین چهار نفر و سرایان و خوسف هر کدام یک نفر بود.

وی با بیان اینکه از مجموع مصدومان چهارشنبه‌ سوری در استان ۱۱ نفر، سن ۱۰ تا ۳۰ سال داشتند تصریح کرد: هفت نفر از مصدومان با وسیله شخصی و مابقی با آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند.

عباسی عنوان کرد: ۲ نفر مصدوم که در بیمارستان بستری هستند سوختی ۶ درصد دارند و امروز یا فردا ترخیص می‌شوند.

وی گفت: شب گذشته ۲۵۰ مورد تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ استان برقرار شد، همچنین تعداد مصدومان امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۹ درصد افزایش داشت.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان جنوبی یادآور شد: از همه مردم استان به ویژه جوانان که شب گذشته نکات ایمنی را رعایت کرده و اجازه ندادند شاهد مصدومیت‌ها، سوختگی‌ها، قطع عضو یا فوتی در استان باشیم و اینکه شهروندان در آرامش کامل بتوانند در سلامتی به شادی بپردازند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: شب گذشته ۸۵ پایگاه اورژانس ۱۱۵ با حضور ۱۸۰ نیرو در سطح استان آماده‌باش بودند و از آنجایی‌که هفته آینده نیز احتمال برگزاری مراسم چهارشنبه‌ سوری وجود دارد این آماده‌باش ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha