۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85057775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصدومیت ۱۳ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در استان خراسان جنوبی به ۱۳ نفر رسید و آتش نشانی بیرجند در مرکز استان ۲۶ مورد عملیات امدادی انجام داد.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۳ مورد حادثه سوختگی ناشی از چهارشنبه‌ سوری در این استان ثبت شد که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

علیرضا عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد هشت مصدوم در مرکز استان، ۲ مصدوم در شهرستان قاینات، ۲ مصدوم آتش نشان در شهرستان طبس و یک مصدوم در شهرستان فردوس بوده است.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۳ مصدوم چهار نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۹ نفر با آمبولانس به مراکز درمانی اعزام شده‌اند که هفت نفر شب گذشته ترخیص شدند.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خراسان جنوبی گفت: ۲ نفر بستری هستند که حال عمومی آنان خوب گزارش شده و امروز مرخص می‌شوند.

وی ادامه داد: بیشتر حوادث شب گذشته مربوط به سوختگی ناحیه دست و صورت ناشی از استفاده مواد محترقه بوده و سن اغلب مصدومان ۲۵ تا ۳۰ سال است.

عباسی گفت: موارد سوختگی در مدت مشابه سال گذشته ۶ مورد در استان خراسان جنوبی بود.

وی افزود: ۸۲ پایگاه اورژانس استان شب گذشته برای رسیدگی به مصدومان احتمالی حوادث چهارشنبه سوری در حالت آماده‌باش بودند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند هم گفت: ۲۶ مورد حادثه شب گذشته به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی بیرجند اعلام شد که شامل ۲۳ مورد حریق لاستیک، یک مورد حریق سطل زباله و ۲ مورد واژگونی خودرو بوده است.

علی حیاتی افزود: در این عملیات‌ها خسارت جانی گزارش نشده است و ۱۹ تیم آتش نشان با ۱۲۰ نیروی عملیاتی در آماده‌باش کامل بودند.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha