۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85417768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: قهرمانان ورزشی سفیران عزت و اقتدار کشور هستند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه قهرمانان ما باید به الگو تبدیل شوند گفت: قهرمانان ورزشی سفیران عزت و اقتدار کشور در میادین بین المللی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز چهارشنبه در مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به ۲ ملی پوش کبدی همدان در بازی‌های آسیایی هانگژو چین اظهار کرد: ورزشکاران کشورمان با حضور در مسابقات فراملی، با اخلاق مداری و کسب نشان‌های رنگارنگ پیام آور ایثار، از خودگذشتگی، جوانمردی و معنویت هستند.

وی با اشاره به اینکه نام همدان با درخشش قهرمانان ارزنده استان همدان همواره در رقابت‌های بین المللی برجسته می‌شود، افزود: در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی شاهد موفقیت ورزشکاران همدانی بودیم و سهیم شدن در افتخارآفرینی کاروان ورزش کشور در این مسابقات مایه افتخار است.

وی با اشاره به عملکرد درخشان ۲ ملی پوش کبدی همدان در بازی‌های آسیایی که اهل شهرستان کبودرآهنگ هستند، یادآور شد: کبودرآهنگ در عرصه ورزش صاحب جایگاه است و امروزه ورزشکاران بسیار ارزشمندی همچون رضا قیطاسی و این ۲ کبدی کار شناخته شده هستند.

امام جمعه همدان، خاطرنشان کرد: رسیدن به سطح قهرمانی و همچنین حفظ این سکوها باید همچنان تداوم داشته باشد و امیدواریم استان همدان با داشتن قهرمانان ارزنده در المپیک ۲۰۲۴ نیز نماینده داشته باشد.

امام جمعه همدان: قهرمانان ورزشی سفیران عزت و اقتدار کشور هستند

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: کبدی همدان سرشار از افتخارآفرینی‌های ارزنده بین المللی است و در گذشته نیز قهرمانان شایسته‌ای را در ترکیب تیم‌های ملی داشته‌ایم.

علی حقیقی افزود: این استان سهم بسزایی در تصاحب عنوان قهرمانی کشورمان در مسابقات جهانی و آسیایی داشته است و قطع به یقین این روند ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: میلاد جباری و محمدرضا کبودرآهنگی کبدی کاران استان همدان در بازی‌های آسیایی امسال بودند که با درخشش هر ۲ به نشان نقره رسیدیم.

گفتنی است در این دیدار هدایای مقام معظم رهبری به میلاد جباری و محمدرضا کبودرآهنگی اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha