۸۸۶ معتاد و خُرده‌فروش مواد مخدر در اصفهان دستگیر شدند

اصفهان - ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری ۸۸۶ نفر معتاد و خُرده‌فروش مواد افیونی در ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت روز چهارشنبه بیان داشت: در راستای تداوم اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورد قاطع با خُرده‌فروشان مواد مخدر، طرح بزرگ «آرامش» در ۷۲ ساعت گذشته در سراسر استان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: اجرای این طرح با حضور ماموران انتظامی بخشهای مختلف و شناسایی محلاتِ هدف و نقاط‌آلوده و پُرخطر وجود معتادان مُتجاهر و خُرده‌فروشان مواد مخدر، در سراسر استان عملیاتی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان تصریح کرد: در این طرح در مجموع ۸۸۶ نفر در حوزه جرائم مرتبط با مواد مخدر شامل ۶۱۰ معتاد و ۲۷۶ خُرده‌فروش مواد افیونی دستگیر و جمع‌آوری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه که معتادان به مراکز ترک اعتیاد و بازپروری منتقل و خرده‌فروشان نیز تحویل مرجع قضائی شدند، افزود: در این طرح ۲۵ کیلو و ۸۳۷ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنگ نیکبخت خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در محورهای مختلف با هدف افزایش احساس آرامش و امنیت شهروندان و نا امن‌کردن فضای جامعه برای مُخلان نظم عمومی اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha