۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبر: 85418150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دومین دربی بانوان سرخابی‌ با طعم افطار

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبر: 85418150
دومین دربی بانوان سرخابی‌ با طعم افطار

تهران- ایرنا- حال و هوای صدوسومین دربی با طعم افطار بانوان سرخابی در ماه رمضان همراه شده بود.

به گزارش ایرنا، صدو سومین دربی سرخابی‌ها دومین دربی‌ای بود که بانوان هوادار این دو تیم در آن حضور داشتند. حال وهوای دومین دربی کاملا متفاوت بود زیرا بانوان در دربی دوم در ماه مبارک رمضان با طنین صدای اذان روزه‌های خود را بر روی سکوهای سرخابی افطار کردند.

از ساعت ۱۷ عصر هواداران این دو تیم با اشتیاق وارد ورزشگاه آزادی شدند. در گیت ورودی، کودکان در کنار مادران و بانوان کهنسال در کنار فرزندان خود به آرامی وارد جایگاه‌ها شدند تا تیم محبوب خود را تشویق کنند.

درب ورودی بانوان استقلالی نزدیک به گیت‌های ورودی ورزشگاه بود. از ابتدا که وارد جایگاه بانوان استقلالی شدم دختر ۱۷ ساله‌ای نظرم را جلب کرد که با گذاشتن پرچم بر دور گردنش از اشتیاق خود برای تجربه اولین حضور در دربی سخن گفت. او با دمیدن در شیپور در کنار مادرش هیجان خود را نشان می داد و به من گفت: ۱۷ سالم است و امیدوارم استقلال ببرد. بسیار حس خوبی دارم و امیدوارم چون برای اولین بار به اینجا آمدم، بازی را ببریم.

دومین دربی بانوان سرخابی‌ با طعم افطار

در پایین جایگاه آبی‌ها، هواداران سر از پا نمی‌شناختند و با در دست داشتن بادکنک‌های آبی و سفید و نواختن طبل، تیم خود را تشویق می‌کردند.

فکر می کنم در فضا هستم

در میان جمعیت، هوادار آبی‌پوش دیگری بود که برای اولین بار در دربی حضور یافته بود. او درباره حس و حالش گفت: اولین بار است که ورزشگاه آمده ام و حس عجیبی دارم و فکر می‌کنم در فضا هستم. امیدوارم استقلال ببرد. زمان سریع می‌گذرد. ما جد در جد همه استقلالی هستیم. سه موقعیت خوب داشتیم و امیدوارم استقلال سه گل بزند.

پرسپولیسی به تمام معنا هستم

از جایگاه هواداران آبی‌پوش که خارج شدم در مسیری دورتر به جایگاه بانوان هوادار سرخ‌پوش رسیدم. در میان جمعیت کودک ۸ ساله‌ای نظرم را جلب کرد. او به ایرنا گفت: الیسا هستم یک پرسپولیسی به تمام معنا. پرسپولیس تیم خوبی است و برای همین عاشق این تیم شدم. ما ۶ بر صفر استقلال را می‌بریم.

جو عالی حاکم است

پایین‌تر سرلیدر پرسپولیس در حال هدایت جمعیت بود. او به من گفت: ۵ سال است که کانون هواداران پرسپولیس را داریم. جو خوبی در دربی قبل حاکم بود و فضای الان عالی است. بازی قبل سکوی جدید باز کردیم زیرا هواداران ما خیلی زیاد بودند.

در لابه لای جمعیت بانوی میانسالی در کنار دختران خود نشسته بود و تیم محبوبش را تشویق می‌کرد.

در دربی ۶تایی‌های قبل از انقلاب حضور داشتم

طاهره احمدی بانویی ۶۷ ساله که در دربی پیش از انقلاب هم حضور داشت، اظهار کرد: متولد تهران هستم و از سال ۱۳۵۰ به ورزشگاه آمدم. در دربی قبل از انقلاب در سال ۵۴ و ۵۷ حضور داشتم و دربی ۶تایی ها را آمدم. از زمانی که بانوان اجازه حضور به ورزشگاه را یافتند، در تمامی بازی‌ها بودم. تمانی فرزندانم پرسپولیسی هستند و این بازی را ۲ بر یک پیش‌بینی کردم.

با آغاز نیمه دوم طبل‌های سرخ‌پوشان با شعار حمله حمله توسط لیدرها نواخته شد.

در حال خروج از جایگاه سرخ‌ها دختری با کلاه و پرچم پرسپولیس تیمش را تشویق می‌ کرد. او با هیجان گفت: ملیکا حسینی هستم و ۲۸ سالم است و اولین بار است که به ورزشگاه آمده‌ام. حس خوب و پرهیجانی است. پرسپولیس ۲ گل می زند. همه چیز اینجا خوب و عالی است.

در حین خروج از جایگاه هنوز صدای تشویق هواداران سرخابی به گوش می‌رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha