۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85418485
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

رییس شورای اسلامی رشت: ۶ تقاطع غیرهمسطح در دست ساخت است

رشت - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت: ۶ تقاطع غیرهمسطح در قالب طرح میثاق در این شهر در دست ساخت است که انجام و بهره برداری از آن نقش مهمی در کاهش ترافیک این شهر دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین کارگرنیا روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در رشت اظهار کرد: اجرای پروژه های شهرداری رشت در قالب طرح میثاق با جدیت در حال انجام است و از صبر و همکاری مردم در این رابطه قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ برای مجموعه مدیریت شهری سال خوبی بود، افزود: اما پارسال بدترین سال برای شورای ششم و مدیریت شهری رشت بود که در پی آن امسال با اتحاد و همدلی اعضای شورا و همکاری مردم و کار جهادی عقب ماندگی ها گذشته را تا حدودی جبران کرده‌ایم.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت یاد و و خاطره شهدا و قدردانی از دلیل همراهی خبرنگاران در طول یک سال گذشته گفت: مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه و به دور از چشمداشت مادی خبرنگاران هستیم.

شهردار رشت نیز در این نشست خبری گفت: طرح‌های میثاق شامل احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، بازگشایی ۲ محور و اجرای پروژه‌های آسفالت در سطح شهر رشت در دست اجراست.

رحیم شوقی با بیان اینکه پیشرفت پروژه‌های در دست انجام شهرداری رشت در قالب طرح میثاق از برنامه‌های پیش بینی شده جلوتر است، افزود: مدیریت شهری رشت با پشتوانه رییس و اعضای شورای اسلامی این شهر با کنارگذاشتن حواشی و مسایل روزمره با برنامه‌ریزی دقیق کارها را پیش می‌برد و عملکرد قابل قبولی هم تا کنون اشته است.

وی در ادامه درباره فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری رشت بیان کرد: حدود ۹ ماه اول سال جاری روزانه ۵۰۰ تن آسفالت در این کارخانه تولید می‌شد اما با وقفه ایجاد شده و شکایت قضایی یکی از دستگاه‌ها این کارخانه بیش از یک ماه تعطیل شد که با پی‌گیری‌های اعضای شورا دوباره بازگشایی گردید.

شوقی با بیان اینکه بعد از بازگشایی هم اکنون تولید کارخانه روزانه به ۱۲۰ تا ۱۳۰ تن رسیده است، افزود: با توجه به تولید این میزان آسفالت، اولویت اصلی شهرداری رشت معابر اصلی این شهر است.

وی آرامش برای انجام امور در مدیریت شهری را مهم دانست و اضافه کرد: تعامل بین مدیریت شهری و مردم و همکاری دو طرف کارها را پیش می برددر غیر اینصورت کارها سخت می‌شود.

در این جلسه هر یک از روسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر رشت مطالبی در ارتباط با عملکرد حوزه خود در سال ۱۴۰۲ ارایه دادند.

رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha