۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۲۲
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85418835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک ۲۰۰ هزار ریالی هر خوزستانی زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان را فراهم می‌کند

دزفول- ایرنا- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان گفت: اگر هر خوزستانی مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به انجمن حمایت از زندانیان جرائم مالی و غیر عمد کمک کند تا پایان سال ۱۴۰۳ زندانی جرائم غیرعمد در استان نخواهیم داشت.

به گزارش ایرنا غلامرضا روشان پنجشنبه شب در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد در تالار طاووس دزفول افزود: این زندانیان، بدهکاران جرائم غیرعمد هستند و انفاق برای کمک به آنها ارزشمند است.

وی با بیان اینکه طبق آموزه‌های قرآن باید در راستای کار نیک با یکدیگر همکاری کنیم، ادامه داد: هرگز به نیکی دست نمی‌یابیم مگر از آنچه دوست داریم، انفاق کنیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان گفت: بخشی از انفاق برای فقر زدایی است ولی درحقیقت مسیر رشد و تعالی را باز می‌کند و ما را به آزادی از قید و بند دنیا می، رساند.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد دزفول دومین انجمن فعال استان خوزستان است، افزود: نگاه مردم دزفول، آدم را به وجد می آورد چراکه همواره در مسیر دین مبین اسلام هستند.

دزفول و کاشان در کشور دارای ستاد دیه مجزا هستند

روشان با بیان اینکه ۲ شهرستان دزفول و کاشان در کشور دارای ستاد دیه مجزا هستند، از امام جمعه دزفول خواهش کرد در خطبه‌های نماز جمعه مردم را به کمک به زندانیان جرائم غیرعمد دعوت کنند.

وی با گرامیداشت یادو خاطره شهدای شهرستان دزفول افزود: بالاترین مقام نیکی شهدا هستند که از جان خود گذشته‌اند.

کمک ۲۰۰ هزار ریالی هر خوزستانی زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان را فراهم می‌کند

امام جمعه دزفول نیز در این جشن گلزیزان، ایمان به غیب را به معنی اثرگذار بودن خداوند در زندگی دانست و گفت: انفاق، رصد نیازها و تلاش برای رفاه جامعه از ویژگی‌های افراد مومن است.

حجت الاسلام مسعود بهرام پور با بیان اینکه مومنان برای رضای خدا انفاق می‌کنند، افزود: وقتی مسوولیت را از امیرالمومنین گرفتند، کمک به نیازمندان را رها نکرد.

وی ادامه داد: انفاق چه کم چه زیاد توفیقی است که باعث آمرزش فرد مومن و حتی غیرمومن می‌شود.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه انفاق راهی است که خداوند برای آمرزش باز می‌کند، گفت: خداوند تا ۷۰۰ برابر میزان انفاق فرد به او کمک می‌کند.

به گزارش ایرنا خیران و نیکوکاران شهرستان دزفول در این جشن برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

نیکوکاران شهرستان دزفول در زمینه‌های مختلف مدرسه سازی، مسجد سازی و بهداشت و درمان در کشور زبانزد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha