نمازگزاران ارومیه ای در محکومیت جنایات غزه راهپیمایی کردند

ارومیه - ایرنا- نمازگزاران ارومیه ای در محکومیت ادامه جنایات وحشیانه رژِیم اشغالگر قدس پس از اقامه نماز به راهپیمایی پرداختند و نفرت و انزجار خود را از صهیونیست‌ها نشان دادند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران ارومیه ای پس از اقامه نماز جمعه این هفته در محکومیت ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام کودکان بی گناه غزه و تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین جمعه های خشم و انزجا، از مصلای امام خمینی (ره) به طرف خیابان شهید نوری تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان راهپیمایی کردند.

راهپیمایی کنندگان با سر دادن شعارهایی چون حمام خون به پا شده فلسطین کربلا شده، آماده نبردیم با غزه همدردیم، مرگ براسراییل و مرگ برآمریکا نفرت و انزجار خود را از کودک کشی و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

نمازگزاران در حالیکه پلاکارد هایی با مضمون مرگ بر اسراییل و مرگ برآمریکا دردست داشتند، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان داده و میثاقی دوباره با ملت فلسطین بسته و نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس را نوید دادند.

نمازگزاران ارومیه ای در محکومیت جنایات غزه راهپیمایی کردند

به گزارش ایرنا، پس از عملیات تاریخ ساز طوفان الاقصی رژیم غاصب اسراییل برای جبران شکست خود دست به کشتار بیرحمانه زنان و مردان و کودکان در بیمارستان ها و مراکز مختلف زد تا بتواند شکست خود را جبران کند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده، رژیم صهیونیستی از ابتدای تجاوز به غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، به بازداشت هفت هزار و ۵۳۰ فلسطینی اقدام کرده که شمار زیادی از آنها همچنان در بازداشت اشغالگران هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در این مدت به حملات نظامی خود در کرانه باختری و بازداشت اهالی این منطقه شدت بخشیده که در نتیجه آن، ۴۲۵ فلسطینی شهید و ۴۷۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha