۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85308215
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران بجنوردی در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند

بجنورد-ایرنا- نمازگزاران بجنوردی پس از اقامه نماز جمعه این هفته برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات اشغالگران صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران بجنوردی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل مصلای امام خمینی(ره) تا میدان بازرگانی این شهر با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضامین "فلسطین تنها نیست" ، "حکومت اسراییل خانه عنکبوت است"، "این رژیم پوشالی در حالت سقوط است" و "یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا " جنایت های این رژیم غاصب را محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین با شعارهای "مرگ بر اسراییل" و مرگ بر آمریکا" ضمن اعلام انزجار از نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی در غزه، حمایت از آرمان فلسطینی ها را فریاد زدند.

مردم ولایتمدار بجنورد با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات صهیونیست‌ها، کودک کشی ها و بمباران بیمارستان ها خواستند تا اقدامات عملی لازم را برای مجاب کردن رژیم صهیونیستی به پایان دادن حمله به مردم بی‌دفاع فلسطین به کار گیرند.

در پایان این راهپیمایی نمازگزاران بجنوردی با صدور قطعنامه ای بار دیگر جنایت های صهیونیست ها را محکوم کردند و نفرت و خشم خود را نسبت به حملات ددمنشانه اسراییل نشان دادند و خواستار واکنش جوامع جهانی در برابر جنایات های وحشیانه شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد از هفتم اکتبر تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر شهید شدند.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha