۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۹
کد خبر: 85419637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک ۱۶۲ میلیارد ریالی مردم ساوه به نیازمندان 

۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۹
کد خبر: 85419637
کمک ۱۶۲ میلیارد ریالی مردم ساوه به نیازمندان 

ساوه - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه گفت: مردم این شهرستان در جشن نیکوکاری ص۶۲ میلیارد ریال برای نیازمندان کمک کردند.

حسین ذبیحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کمک ها ۱۲۹ درصد برنامه پیش بینی شده ۱۲۶ میلیارد ریالی در سال جاری بوده و همچنین نسبت به ۱۰۰ میلیارد ریال سال گذشته نیز ۶۲ درصد رشد دارد.

وی اضافه کرد: ۱۵۴ میلیارد ریال از کمک های جمع آوری شده سال جاری به صورت کالا، پنج میلیارد ریال به صورت ارائه خدمات به نفع مددجویان ک ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیارد ریال نیز به صورت نقدی جمع آوری شده است.

ذبیحی با بیان اینکه هم اکنون اعطای کمک ها از سوی آحاد محتلف مردم ساوه به ویژه صنایع و فعالان اقتصادی شهرستان ادامه دارد گفت: کمک های جمع آوری شده در مدارس جدای از ایم مبلغ بوده که آنها توسط مدیران مدارس به دست دانش آموزان هر آموزشگاه رسیده است.

وی یاداور شد: کمک های جمع اوری شده در جشن نیکوکارب کمک به پنج هزار خانواده با ۱۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش این شهرستان در قالب مایحتاج از جمله بسته های معیشتی و البسه تحویل داده شده است.

جشن نیکوکاری هم‌زمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) (روز احسان و نیکوکاری) در ۲۴۰ مدرسه، ۳۰ مرکز نیکوکاری و سه ایستگاه شهری شهرستان اجرا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha