۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85419940
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار: شهرداران، جاذبه‌های گردشگری گلستان را به مسافران معرفی کنند

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان با بیان اینکه هنوز بسیاری از مسافران نوروزی گلستان را به عنوان محلی برای عبور می‌بینند، گفت: نقش شهرداران در تبدیل استان به مقصد گردشگری و ماندگاری مسافران کلیدی است.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز شنبه در جلسه گردهمایی شهرداران گلستان، ایجاد منابع پایدار درآمدی برای شهرداری‌های استان را ضروری خواند و اظهار کرد: شهرداران برای درآمدزایی به سراغ توسعه سرمایه‌گذاری بروند.

وی با تاکید بر اینکه باید با استفاده از ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌ مغفول مانده، درآمدهای پایدار شهرداری‌ها را افزایش داد، افزود: حرکت درآمدزایی در شهرداری‌های گلستان آغاز شده است.

استاندار: شهرداران، جاذبه‌های گردشگری گلستان را به مسافران معرفی کنند

استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد؛ افزایش درآمدها شهرداری‌ها براساس افزایش تعرفه‌ و تورم نباشد بلکه با سرمایه‌گذاری‌ها و درآمدزایی‌ محقق شود.

سیدمهدی مهیائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این نشست گفت: شهرداری‌ها با پرهیز از افزایش هزینه‌های جاری، با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تعریف پروژه‌های کوتاه مدت اقدام کنند تا سبب ایجاد درآمد پایدار برای شهر و در نتیجه افزایش رفاه و رضایتمندی شهروندان شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha