۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85420030
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: وجه نقد برای ایام نوروز همدان تامین شده است

همدان-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه وجه نقد برای ایام نوروز برای استان تامین شده گفت: چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال وجه نقد وارد استان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمجتبی حسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مبلغ از ۱۵ اسفند وارد استان شده و نسبت به قبل چهار برابر شده است افزود: هم اینک هیچ مشکلی برای نقدینگی وجود ندارد.

وی ادامه دارد: برای ایام عید برای همه بانک ها کشیک مشخص شده است و همه کشیک ها در شب نیز فعالیت دارند تا مردم برای دریافت وجه نقد از دستگاه خود پرداز با مشکل مواجه نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان درباره توزیع گوشت قرمز نیز گفت: در استان کمبود گوشت قرمز نداریم و در سه روز گذشته ۲۰ تن گوشت گوسفندی توزیع شده است و ۳۰ تن هم بعداز ظهر امروز وارد بازار می شود.

حسینی با بیان اینکه توزیع گوشت در ۱۰ فروشگاه منتخب و بیشتر در حاشیه شهر توزیع می شود گفت: با تلاش و هماهنگی های انجام شده تا شب عید حدود ۶۰ تا ۷۰ تن گوشت قرمز در استان توزیع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان افزود: طرح الکترونیکی کالا برگ از ۱۷ بهمن ماه با عنوان طرح فجرانه اجرا شد و از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت.

حسینی اظهار کرد: این طرح بین دهک یک تا هفت به ازای ۲۲۰ هزار تومان و با هدف حفظ تورم برای خرید ۱۱ قلم اساسی پرداخت می شود.

وی در ادامه با اشاره به نظارت و بازرسی ها از بازار در ماه مبارک رمضان و در آستانه نوروز اظهار کرد: بازار همدان آرام است و هیچ نگرانی و کمبودی در بازار وجود ندارد.

حسینی با قدردانی از اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع و درست خاطر نشان کرد: خبرنگاران در شرایط سخت و طاقت فرسا همیشه با اطلاع رسانی عملکرد دولت تلاش های زیادی داشتند و کمک حال مدیران بودند.

در این آیین از زحمات یکساله خبرنگاران قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha