۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85420214
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری: ظرفیت بالقوه در رونق صنعت گردشگری داریم

همدان- ایرنا- رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور گفت: این رشته ورزشی ظرفیت بالقوه‌ای در رونق صنعت گردشگری دارد که باید مورد توجه استان‌ها قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا رسول اسدی عصر شنبه در جمع اعضای هیات دوچرخه سواری استان همدان اظهار کرد: البته اولویت هیات‌های ورزشی استان‌ها توسعه دوچرخه سواری در حوزه قهرمانی و قهرمان پروری است اما در حوزه همگانی می‌توانیم در کمک به صنعت گردشگری ورود کنیم.

وی بیان کرد: در طول سال ده‌ها رقابت دوچرخه سواری در سطح ملی و بین المللی را در سطح جاده‌های نزدیک شهرهای مختلف کشور برگزار می‌کنیم که این ظرفیت می‌تواند به توسعه صنعت گردشگری و همگانی شدن این رشته کمک شایانی داشته باشد.

اسدی با اشاره به اینکه دوچرخه سواری از رشته‌های مختلف تشکیل شده است، گفت: هر کدام از این رشته‌ها دارای تجهیزات متفاوتی هستند و افراد زیادی از جمله بانوان و آقایان در رده‌های سنی مختلف به فعالیت می‌پردازند و با شرایط موجود فدراسیون توانایی پوشش همه بخش‌ها را ندارد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خواستار برنامه ریزی هیات‌های استانی برای سال آینده در رونق این رشته در عرصه‌های قهرمانی و همگانی شد و افزود: استعدادیابی در راستای پشتوانه‌سازی، حفظ و حمایت از قهرمانان، ایجاد زیرساخت‌های مناسب و توجه به نام آوران باید مدنظر قرار بگیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های ارائه شده توسط کاندیدای حاضر در انتخابات هیات دوچرخه سواری همدان افزود: مجمع انتخاباتی استان همدان یکی از سالم‌ترین مجامعی بود که برگزار شد و سه کاندیدا برنامه‌های خوبی ارائه دادند و از رامین تاج بخشیان رئیس هیات می‌خواهم از پتانسیل ۲ کاندیدای دیگر استفاده کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha