۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85420701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: مشکلی در تامین کالاهای نوروز و رمضان نداریم

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: طبق نظارت‌های انجام شده کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز به اندازه کافی وجود دارد و مشکلی در این زمینه نداریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز یکشنبه در بازدید از بازار ملایر اظهار داشت: کالاهای اساسی همچون گوشت، مرغ، برنج، خوراک، پوشاک و میوه شب به اندازه کافی و مایحتاج در بازار ملایر وجود دارد و ذخیره شده است.

وی افزود: طبق بازدیدها و نظارت‌هایی که داشتیم، شاهد ثبات قیمت‌ها هستیم و مردم هم برای ماه مبارک رمضان و نوروز مشکلی از نظر تامین کاهالای اساسی ندارند.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: در همین راستا نمایشگاه بهاره برای عرضه مایحتاج مردم همچون مواد غذایی، گوشت، مرغ، میوه، آجیل، کیف، کفش و پوشاک توسط اتاق اصناف این شهرستان از ۲۴ دایر شده و تا ۲۹ اسفند ادامه دارد.

اسماعیلی بیان کرد: شهروندان می‌توانند کالاهای اساسی خود را با قیمت مناسب از این نمایشگاه واقع در بلوار شهید تاجوک مصلی حضرت ابوالفضل(ع) تامین کنند و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب نمایشگاه بهاره آماده بازدید مردم است.

وی همچنین به آغاز رزمایش مشترک ترافیکی و بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی از روز گذشته در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ملایر فعالیت خود را به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران از اوایل دی‌ماه آغاز کرد.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: تاکنون ۲ جلسه ستاد اصلی خدمات سفر، چهار جلسه ستادهای فرعی بخش‌های چهارگانه مرکزی، سامن، جوکار و زند و کمیته‌های ده‌گانه تشکیل شد که ۱۷۰ مصوبه اتخاذ شد.

اسماعیلی ادامه داد: تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف اقامتی، امنیتی، امداد و نجات، تبلیغات، اطلاع‌رسانی و بهداشت برای ایام نوروز پیش‌بینی شد و ظرفیت اسکان این شهرستان در اماکن زیرپوشش میراث فرهنگی ۴۷۰ تخت با ۱۱۰ سوئیت است.

وی یادآور شد: با احتساب ظرفیت اقامت سایر دستگاه‌ها همچون آموزش و پرورش و سالن‌های اسکان اضطراری، در ایام نوروز روزانه حدود یک‌هزار نفر ظرفیت اقامت در این شهرستان را داریم.

اسماعیلی با بیان اینکه زیباسازی ۶ شهر تابعه نیز در حال انجام است، افزود: حدود ۵۰ المان مناسبتی و ۱۳۰ المان نوری در شهر ملایر نصب شده و با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان رزمایش آمادگی ارائه خدمات سفر اجرا و بیش از ۲۰ اداره با نیرو و امکانات خود در این رزمایش حضور دارند.

به گزارش ایرنا؛ در این بازدید فرماندار ویژه ملایر در فضایی صمیمانه و بدون واسطه با کسبه، اصناف و عموم مردم دیدار و گفتگو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha