۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبر: 85420707
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایگاه اورژانس شهرک صنعتی اردبیل افتتاح شد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبر: 85420707
پایگاه اورژانس شهرک صنعتی اردبیل افتتاح شد

اردبیل-ایرنا-پایگاه اورژانس شهرک صنعتی ۲ اردبیل با مشارکت واحد تولیدی اشجع باتری به عنوان خیّر سلامت افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، هاشم علایی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل روز یکشنبه در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس شهرک صنعتی ۲ اردبیل ، اظهار کرد: این پایگاه با اختصاص زمین رایگان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و با مشارکت و همکاری واحد تولیدی اشجع باتری به عنوان خیّر سلامت احداث شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی از این مرکز اورژانس, سرعت امداد رسانی و ارائه خدمات اولیه پزشکی به مصدومان احتمالی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ۲ اردبیل که به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل شناخته شده و بیش از هشت هزار نفر در آن مشغول به کار هستند، افزایش می‌یابد.

علایی بیان کرد: این پایگاه علاوه بر امداد رسانی در شهرک صنعتی ۲ اردبیل، جاده اردبیل – نمین را که فاقد پایگاه اورژانس جاده‌ای است، تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گستردگی شهرک‌های صنعتی و همچنین ضرورت احداث مراکز اورژانس در مجاورت جاده‌های بین شهری؛ فضای شهرک‌ها می‌‎تواند بستر مناسبی برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی جهت پوشش حوادث شهرک‌های صنعتی و جاده‌های اصلی استان فراهم سازد.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی را دارد با تخصیص زمین رایگان، نسبت به راه اندازی پایگاه‌های اورژانس در جوار شهرک‌های صنعتی کمک کند.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha