۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85420912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بندرانزلی ضمن تکریم مسافران نوروزی بر حفظ شان ماه رمضان تاکید کرد

رشت- ایرنا- فرماندار انزلی ضمن تکریم مسافران و گردشگران نوروزی بر رعایت شان و منزلت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: نهایت سهل گیری را نسبت به واحد های صنفی درماه مبارک رمضان لحاظ کردیم که شامل حال متخلفان نمی شود و برخورد لازم با واحدهای صنفی که شئونات این ماه را رعایت نکنند صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، محمد پورخوش سعادت روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری تعزیرات حکومتی از طریق اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی نظارت و کنترل لازم را بر فعالیت واحد های نانوایی، غذا خوری ها، فروشگاهها و مجموعه های گردشگری داشته باشند و شبکه بهداشت و درمان نیز به عملکرد بیمارستان، درمانگاهها، مطب ها، داروخانه ها و عطاری ها نظارت کنند.

وی با تاکید بر اینکه ادارات خدمت رسان نسبت به انجام امور جهد داشته باشند تا در ایام نوروز مشکلی برای مردم ایجاد نشود؛ تاکید کرد: فعالیت و خدمات رسانی همه دستگاهها مورد رصد و پایش قرار می گیرد.

وی گفت: ادارات صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت، تعزیرات، شهرداری، دهیاری ها ، آب و فاضلاب، برق، مخابرات، گاز و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ایام نوروز در آماده باش هستند و با توجه به هشدار هواشناسی برای احتمال شرایط بحرانی در تعطیلات نوروز، تمام دستگاههای خدمت رسان باید آمادگی لازم را داشته باشند .

فرماندار بندرانزلی در ادامه اظهار کرد: انتخابات تمام شد حال باید این رقابتها را به رفاقت تبدیل کنیم؛ دستاورد نظام جمهوری اسلامی برای مردم توسعه و پیشرفت خواهد بود و این پیشرفت باید در تمامی مناطق شهرستان دیده شود؛ از رسانه ها دعوت می کنم زحمات مدیران و برنامه ریزی هایی که در شهرستان صورت می گیرد را به درستی منعکس کنند.

توسعه کشاورزی مورد اهتمام است

نماینده مردم انزلی نیز در این جلسه از تلاشهای مسئولان شهرستان برای برگزاری انتخابات تقدیر و از رای اعتماد مجدد مردم شهرستان بندرانزلی انزلی تشکر کرد و افزود: روسای ادارات ظرفیت های موجود شهر که کمتر به مردم منعکس شده را بازگو کنند.

احمد دنیا مالی تصریح کرد: با سعی و تلاش هزار هکتار اراضی جدید کشاورزی به ظرفیت های این شهرستان اضافه شده است؛ ما تصمیم تغییر کاربری نداریم و در چهار سال آینده تلاش بیشتری برای افزودن اراضی کشاورزی خواهیم داشت.

وی حل مشکل حریم تالاب انزلی و مشکلات آن را از برنامه های آینده خود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و یاد آور شد : در سال های آینده اقدامات برجسته تری خواهیم داشت و موضوع لایروبی با جدیت بیشتر دنبال می شود؛ با رفع مشکلات حریم تالاب انزلی سه هزار هکتار به اراضی کشاورزی افزوده خواهد شد ضمن آنکه هزار و ۵۰۰ هکتار دیگر نیز با سپری کردن مراحل پایانی بزودی به اراضی کشاورزی شهرستان اضافه می شود.

وی با انتقاد از عدم اجرای کامل مصوبات شورای ترافیک گفت: این موضوع به نفع ما نیست اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد باید موارد به ما منعکس شود تا شرایط بهتری برای ورود مهمانان نوروزی فراهم کنیم .

بندر انزلی آماده استقبال از میهمانان نوروزی است

شهردار بندرانزلی هم در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: در راستای آمادگی شهرداری بندرانزلی برای ارائه خدمات نوروزی جانمایی کیوسک های گردشگری در ۶ نقطه شهری انزلی و غازیان، ایجاد غرفه های صنایع دستی در چهار نقطه از شهر ، ایجاد اماکن اقامتی موقت در طرح سالمسازی پاسداران ، کمپینگ شهرداری واقع در پارک ۱۷ هکتاری غازیان، پارک آلا تی تی و جنگلی این شهر، انجام شد .

وحید پورحضرت اضافه کرد: ۲ جایگاه سی ان جی این شهر نیز احیا و بازسازی شده و آماده ارائه خدمت است ؛ نواقص ترمینال مسافربری بندرانزلی برطرف شده و در پنج مرکز اقامتی در نقاط مختلف شهر نمازخانه آماده شده است، سرویس های بهداشتی موجود در شهر زیر نظر شهرداری انزلی هم بازسازی و ارتقا یافته اند و گرم خانه شهرداری آماده ارائه خدمات به افراد در راه مانده در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است.

وی تصریح کرد: فضای شهر برای تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان آماده شده و برنامه های متنوع فرهنگی به مدت ۱۰ شب برگزار خواهد شد؛ مراکز فرهنگی بویژه مرکز بازدید کنندگان تالاب به همراه راهنمایی گردشگری نیز آماده ارائه خدمت هستند و در پنج نقطه شهر سفره هفت سین نوروزی به تناسب ایام با رویکرد توریسم مذهبی چیده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha