۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۸
کد خبر: 85421241
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

درخشش خبرنگاران ایرنا کرمانشاه در جشنواره ابوذر

۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۸
کد خبر: 85421241
درخشش خبرنگاران ایرنا کرمانشاه در جشنواره ابوذر

کرمانشاه- ایرنا- هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه درحالی به کار خود پایان داد و نفرات برگزیده را معرفی کرد که چهار خبرنگار ایرنا مرکز کرمانشاه توانستند، ۲ مقام اول و ۲ مقام دوم را از آن خود کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر که عصر روز یکشنبه در مجتمع رفاهی بعثت برگزار شد، جواد الماسی و خانم نازنین باباخانی در بخش خبر و مجید رحمتی و مصطفی آزادی در بخش تیتر به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند.

در بخش خبر زهرا مرادی رتبه سوم را از آن خود کرد و پارمیدا پاکراه هم در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد. در بخش تیتر فرشته شایگانی قانع رتبه سوم و شایسته علی احمدیان هم شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش یادداشت جهانبخش زنگنه تبار رتبه اول را کسب کرد و رضا کریمی، رویا متکیایی به ترتیب دوم و سوم شدند و اثر کیوان دارابخوانی هم شایسته تقدیر شناخته شد. در بخش گزارش خبری مهسا رشیدی رتبه اول را از آن خود کرد و پرستو قبادی و پرستو چمنی به ترتیب دوم و سوم شدند و اثر جعفر جعفری هم شایسته تقدیر شد.

در بخش مصاحبه هم آرزو کرمی، محمد ویس مرادی، شهرزاد سهیلی و پرستو قبادی به ترتیب اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر شدند و در بخش سرمقاله هم اثر شهره امیری توانست رتبه سوم را کسب کند.

در بخش اینفوگرافی هم از مائده ریحانی و مهسا رشیدی تجلیل شد و در بخش موشن گرافی هم رتبه اول به محدثه حاجی دایی رسید و علی حقیقی و بیژن ابراهیمی دوم و سوم شدند. در بخش عکس هم به ترتیب از قدرت احمدی، حمید عزیزی خانقاهی، زهرا مرادی و مهسا رشیدی تقدیر شد.

در بخش گزارش ویدئویی هم اشکان باجلانی به مقام نخست رسید، پروین شهسواری و آرش امیری به ترتیب دوم و سوم شدند و اثر سمیه داردرفشی هم شایسته تقدیر شناخته شد. در بخش کلیپ هم محراب زرع و شهرام دارابی به ترتیب اول و دوم شدند و در بخش پادکست هم فرشته قاسمی اول شد و علی زیستی و مهدیه رجبی به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش مستند گزارشی هم محمدمعین ابراهیمی موفق به دریافت رتبه نخست شد و رضا جمشیدی و نسترن ترکمن هم دوم و سوم شدند. در بخش ویژه این جشنواره هم از آوا محمودآبادی تقدیر شد و در انتهای مراسم هم از زحمات فرزاد منتی و رسول مرادی که عضو تیم داوری این دوره از جشنواره بودند، تقدیر شد.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات تودهنی به دشمن بود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ابتدای این مراسم، حوزه رسانه را به یک هنر زیبا تشبیه کرد و گفت: اصحاب رسانه باید اعتقادات و باورهای خود را بیان کنند چراکه درغیراین صورت دچار یک فضای بی تقاوتی در بین این قشر خواهیم بود.

سردار بهمن ریحانی با بیان اینکه اعتقاد، باور و فرهنگ مقاوت در بین مردم این کشور را شکست ناپذیر کرده است گفت: ملت ما ۴۴ سال در برابر دشمنان ایستادگی کردند اما علی رغم همه تهدیدها، تحریم ها و هجمه رسانه ای سنگینی که ایجاد کردند اما مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند، آنها را ناامید کردند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در این ۲ رویداد ملی فراتر از پیش بینی ها بود و یک تودهنی محکم به دشمنان زدند گفت: ۴۴ سال دشمنی کردن با دشمنان بزرگ، ما را بزرگ کرده است به نحوی که امروز جمهوری اسلامی جزو ۶ کشور پرتاب کننده ماهواره در جهان است.

محمدهادی صحرایی رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه هم در این مراسم با بیان اینکه سال گذشته ۷۰۶ اثر به جشنواره ارسال شد اما در این دوره از جشنواره اصحاب رسانه یک هزار و ۵۴۱ اثر خود را به جشنواره ارسال کردند افزود: داوران این دوره از جشنواره نگاه خلاقانه و مبتکرانه را با نگاه ویژه ای بررسی کردند و همچنین در اردوی راویان پیشرفت که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد تولیدات بسیار خوبی ازخدمات نظام ایجاد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha