۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۳۹
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85421264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران ایرنا مرکز ایلام سه عنوان برتر جشنواره افق روشن را کسب کردند

ایلام - ایرنا - خبرنگاران ایرنا مرکز ایلام در آیین اختتامیه جشنواره افق روشن که عصر امروز یکشنبه در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد، سه عنوان برتر این جشنواره را کسب کردند.

به گزارش ایرنا، در این جشنواره مقام اول تولید محتوا با موضوع دستاوردهای نظام به "زهرا موسوی" برای گزارش ایلام چهره ای دگرگون شده از محرومیت تا گام های بزرگ، مقام دوم بخش غزه به "سید حرمت اله موسوی مقدم" برای یادداشت جنایت در غزه و حمایت در آمریکا و در بخش تیتر مقام اول به "آزاده خرم" برای تیتر گزارش من هستم ویژه انتخابات تعلق گرفت.

همچنین در این جشنواره و در بخش تولید محتوا با موضوع انتخابات رتبه اول به رمضان نوری برای اثر شور رای اولی‌های ایلام برای تعیین سرنوشت، رتبه دوم به فرشته محمد قاسمی برای اثر با عدم مشارکت در انتخابات تغییر حاصل نمی‌شود و رتبه سوم به مریم چراغیان برای اثر رای من رای به اخلاق تعلق گرفت.

در بخش تولید محتوا با موضوع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عملکرد دولت مردمی رتبه اول به سیده زهرا موسوی برای اثر ایلام چهره دگرگون شده از محرومیت تا گام‌های بزرگ برای توسعه، رتبه دوم به طالب قلیچی برای اثر روزی خاص برای بیماران خاص و خداحافظی ایلامی‌ها با پارکینگ شهرداری کرمانشاه و رتبه سوم به امین دانیالی برای اثر تونل کبیرکوه دریچه امید از دل کوه سرسخت کبیرکوه تعلق گرفت.

در بخش تولید محتوا با موضوع مقاومت فلسطین و غزه هیچ اثری حائز رتبه اول شناخته نشد، رتبه دوم به "سید حرمت الله موسوی مقدم" برای اثر جنایت در غزه و حمایت در آمریکا و رتبه سوم به مریم بالوی فیلی برای اثر داغ شقایق‌های تنها تعلق گرفت.

در بخش تیتر نیز از میان کل آثار رتبه اول به آزاده خرم برای تیتر من هستم، رتبه دوم به مریم بالوی فیلی برای تیتر یک انتخاب تا قله و رتبه سوم به رحمان جابری برای تیتر تب و تاب انتخابات در لحظه‌های ناب تعلق گرفت.

به گزارش ایرنا، در آیین اختتامیه جشنواره افق روشن از آثار برتر در قالب تیتر، گزارش، خبر و تحلیل با موضوعات انتخابات، غزه و فلسطین تجلیل شد.

جشنواره رسانه‌ای "افق روشن" با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام، خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام و بسیج رسانه‌های استان ایلام با محورهای جشنواره امیدآفرینی، ایران قوی و پیشرفت، تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبیین خدمات دولت مردمی و خدمتگزار، انتخابات، رقابت سالم مشارکت حداکثری و پرشور انتخاب اصلح مجلس قوی و انقلابی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha