۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85421871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصناف البرز به ترویج و رعایت ارزش ها و شئونات اسلامی اهتمام ورزند

کرج - ایرنا - دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز گفت: اصناف و بازاریان در تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، ترویج و رعایت ارزش ها و شئونات اسلامی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز "سعید جابری انصاری " روز دوشنبه با بیان اینکه جایگاه زن در نگاه اسلام ویژه دیده شده است، گفت: امروز دشمنان اسلام به بهانه دفاع از زن، برای تخریب دین دست به هر تهمت و دروغگویی علیه نظام اسلامی می زنند، در حالی که یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی، تکریم و تقویت جایگاه اجتماعی بانوان است.

وی افزود: دین اسلام مخالف هرگونه هرزگی و ولنگاری است از طرفی توجه به حجاب و عفت زن از دستورات الهی و موکد در قرآن کریم است.
وی اظهار کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی با همه ابزارهای خصمانه بدنبال ایجاد تشویش و تنش در مسائل اجتماعی ایران اسلامی هستند و می طلبد که همه ارکان مسوول در استان با برجسته سازی ارزش های فرهنگی و مذهبی، به تکلیف خود در این حوزه نیز جهادگونه عمل کنند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز اشاره کرد و افزود: مردم مومن و متعهد به ارزش های اخلاقی و دینی در این استان همواره حرمت این ماه عزیز را هم از باب احترام به مقدسات و هم دوری از منکرات و توصیه به معروف پاس داشته اند.
وی همچنین از اصناف و صاحبان واحدهای صنفی که همواره امین جامعه و متعهد به ترویج ارزش های دینی و اسلامی هستند خواست، در کنار کسب روزی حلال خود به ترویج حجاب و رعایت عفت عمومی به عنوان مهمترین رکن امنیت اخلاقی بانوان در اماکن عمومی همت بیشتری کنند.
جابری انصاری افزود: امروزه برخی رفتارهای مغایر با عفت عمومی و دور از اصول مترتب بر فرهنگ اسلامی در سطح اماکن عمومی و بازار را شاهد هستیم که توقع می رود همه افراد دین دار و کسبه البرز بیش از پیش به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید بورزند.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha