۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
کد خبر: 85422217
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

آخرین وضعیت ساخت نهضت ملی مسکن در زاهدان تشریح شد

۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
کد خبر: 85422217
آخرین وضعیت ساخت نهضت ملی مسکن در زاهدان تشریح شد

زاهدان- ایرنا- مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان آخرین وضعیت ساخت ۲ طرح نهضت ملی مسکن در سایت های آرمانشهر و تفتانشهر زاهدان را تشریح کرد.

به گزارش ایرنا عطاء الله اکبری روز دوشنبه در جریان بازدید استاندار و جمعی از مسئولان سیستان و بلوچستان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان با اشاره به تحویل یکهزار و ۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در سه ماه پایانی سالجاری در سایت آرمانشهر زاهدان افزود: دولت سیزدهم در تامین مسکن مردم در قالب طرح نهضت ملی مسکن اهتمام ویژه ای دارد و شاهد شتاب خوبی نیز در ساخت این واحدها در این استان به ویژه در مرکز استان هستیم.

وی ادامه داد: در زاهدان در ۲ سایت آرمانشهر و تفتانشهر بیش از ۱۱ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی سایت آرمانشهر با سه هزار و ۴۶۵ واحد به حدود ۹۰ درصد و سایت تفتان شهر با هشت هزار و ۳۱۰ واحد با گذشت ۱۰ ماه از زمان آغاز ساخت آن به ۳۵ درصد رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در سایت آرمانشهر واحدهای مسکونی با تمامی امکانات نظیر آب، برق، گاز و شبکه هوشمند مخابراتی تحویل متقاضیان شده است.
اکبری با اشاره به اهمیت خدمات روبنایی در سایت های طرح نهضت ملی مسکن افزود: اینک چهار واحد آموزشی، ۲ کلانتری، ۲ مسجد و یک واحد درمانی در سایت های تفتان شهر و آرمانشهر زاهدان در دست ساخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha