بیش از ۱۲ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن زاهدان در حال ساخت است

زاهدان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از اجرای بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خلیل احمد سلامی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار از واحدی‌های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن زاهدان، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دست ساخت هست که از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ واحد در حوزه آرمان شهر و بیش از هشت هزار و ۵۰۰ واحد نیز در شهرک تفتان این شهرستان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: این تعداد واحد مسکن توسط ۵۵ تعاونی مسکن و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان در دست ساخت بوده که براساس آخرین اطلاعات، طرح‌های آرمان شهر با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و شهرک تفتان نیز بین پنج تا هشتاد درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل هستند و هم اکنون بیش از ۵۰ درصد از مالکان واحدهای مسکن آرمان شهر در منزل خود ساکن شده‌اند.

اجرای بیش از ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در جنوب استان، بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن در جنوب سیستان و بلوچستان در دست ساخت است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان به همراه محمد کرمی، استاندار و هیات همراه، در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن مرکز استان، آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در این کلان شهر را مورد ارزیابی قرار دادند و از تلاش‌های عوامل اجرایی تشکر و قدردانی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha