مدیرکل میراث بوشهر: ۱۸ بوستان و اردوگاه نوروزی آماده شب‌مانی گردشگران نوروزی است

بوشهر- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: ۱۸ بوستان و اردوگاه نوروزی با تلاش ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان آماده شب‌مانی گردشگران نوروزی است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل سجادی‌منش روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیش بینی حضور گسترده گردشگران نوروزی در استان بوشهر، سه هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۴۰۰ مدرسه استان اسکان گردشگران فرهنگی و غیرفرهنگی را پوشش می‌دهند.

وی افزود: با اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی، ۱۵۶ سالن ورزشی در سرتاسر استان بوشهر آماده اسکان گردشگران در شرایط نامناسب جوی هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر تصریح کرد: برای نوروز ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده که نزدیک به ۱۰ میلیون مسافر در استان شب‌مانی داشته باشند.

سجادی‌ منش گفت: نظارت بر مراکز و منازل اقامتی استان تشدید شده و به‌دلیل هم‌زمانی نوروز با ماه مبارک رمضان از اغذیه‌فروشی‌ها خواسته شده که درهای شیشه فروشگاه خود را بپوشانند.

وی عنوان کرد: کالاهای اساسی و آرد نانوایی‌ها نیز پیش‌بینی شده و کمبودی نخواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال در سفرهای نوروزی مانند هر سال شهرستان گناوه بیشترین گردشگر را داشته باشد و شهرستان‌های بوشهر و دیلم در جایگاه های بعدی پذیرش گردشگر قرار گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha