۹۵۰ امدادگر هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در آماده‌باش قرار دارند

شهرکرد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به هشدار سطح قرمز اداره کل هواشناسی برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و احتمال وقوع بارش‌های سنگین گفت: ۹۵۰ امدادگر این جمعیت برای امدادرسانی در شرایط اضطرار در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

مسعود مثنوی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به آماده‌باش ۱۰۰ درصدی نیروهای هلال احمر افزود: نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در قالب ۲۷ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات، تیم‌های توانای خواهران و ۱۲ مرکز کشیک امدادی سازماندهی شده‌اند.

وی اظهار داشت: در هر شبانه‌روز ۱۷۵ امدادگر در این پایگاه‌های یاد شده حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: افزون براین تیم‌های تخصصی کوهستان، جست وجو و نجات در سیلاب استان نیز در آمادگی کامل قرار دارند.

وی در خصوص بالگرد نیز یادآور شد: با توجه به وزش باد در چهارمحال و بختیاری بالگرد جمعیت هلال احمر در استان اصفهان به عنوان استان معین به صورت آماده باش قرار دارد که در صورت نیاز و مساعد بودن شرایط جوی وارد عمل می‌شود.

به گزارش ایرنا، در زمان حاضر بارش باران در تمام محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری آغاز و در گردنه‌های چری و شاه‌منصوری شهرستان کوهرنگ بارش به صورت برف گزارش شده است که به همراه داشتن زنجیرچرخ الزامی است.

جمعیت هلال احمر ۲۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، کوهستانی، پایگاه موقت و ۱۲ مرکز عملیاتی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha