هماهنگی یگان‌های ارتش و سپاه موجب اقتدار دفاع هوایی کشورمان شده است

تبریز - ایرنا - فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب گفت: وحدت و هماهنگی یگان‌های ارتش و سپاه اقتدار و بازدارندگی دفاع هوایی را برای کشور فراهم کرده و باعث شده است تمامی نقشه‌های دشمنان شناسایی و خنثی شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی در بازدید از ایستگاه رادار شهید توحیدی بیله سوار اردبیل اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال از بین بردن امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند اما کارکنان غیور پدافند هوایی به عنوان مرزبانان هوایی ایران اسلامی اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش ملت شریف ایران اسلامی خدشه‌دار شود.
وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران ما صادر کننده تجهیزات دفاعی خود به کشور های دیگر هستیم، افزود: همه این اقدامات حاصل تلاش و کوشش خستگی ناپذیر دانشمندان جوان ایران اسلامی در بحث صنایع دفاعی کشور است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب با اشاره به اینکه سربازان و حافظان مرزهای هوایی کشور مقتدرتر از همیشه در حال حراست از مرزهای هوایی ایران اسلامی هستند، گفت: سامانه‌های راداری و موشکی پدافند هوایی متناسب با استانداردهای روز دنیا طراحی و در مدار عملیاتی قرار گرفته‌اند که امکان تجاوز و تعرض را از استکبار جهانی سلب کرده است.

به گزارش ایرنا، آسمان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و بخش‌های زیادی از زنجان و کردستان و ۱۰۰ کیلومتر از ورای مرزها تحت پوشش شبکه پدافند هوایی شمال غرب کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha