۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳
کد خبر: 85422744
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شوق پرواز بر فراز رامسر +فیلم

۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳
کد خبر: 85422744
شوق پرواز بر فراز رامسر +فیلم

نوشهر- ایرنا- رامسر با آمار حدود ۱۵ هزار پرواز پاراترایک در سال، شاخه‌ جدیدی از گردشگری و جذب مسافر را به اقتصاد گردشگری خود اضافه کرده است.

به گزارش ایرنا فرماندار رامسر روز سه‌شنبه در آیین افتتاح نخستین سایت رسمی پرواز پاراترایک در رامسر این زیرساخت را عاملی در جهت توسعه اقتصاد گردشگری، پرواز امن و عمومی شدن و در دسترس شدن پرواز برای همگان توصیف کرد.

ابراهیم شیرودعشوریان افزود: این مجموعه علاوه بر اینکه نقش زیادی در ایجاد شور و نشاط و برقراری پروازهای امن دارد، در برنامه‌های آیینی ومذهبی نظیر عاشورا، روز راهپیمایی ۲۲ بهمن و غیره با برنامه‌های خلاقانه نظیر پرواز با پرچم ایران و پرچم با نوشته امام حسین و دیگر فعالیت‌هایی از این دست نقش آفرینی کردند که حال و هوا و جذابیت مراسم‌هایی از این دست را دو چندان کرد و جلوه تازه‌ای بخشید.

مدیر این مجموعه تفریحی نیز در آیین افتتاح این مجموعه گفت: این مجموعه نخستین سایت پرواز هوایی پاراترایک و پاراگلایدر با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری در رامسر است که تمامی مجوزهای مورد نیاز برای این پروازها را دریافت کرده است.

مهدی نفری با بیان اینکه پاراترایک‌ها به دلیل داشتن موتور و چتر نجات امنیت بالایی دارند افزود: پرواز با این پرنده‌ها به دلیل امنیت و کمترین امکان سقوط فرصت پرواز برای تمامی گروه‌های سنی و لذت بردن از پرواز را فراهم می‌کند.

رامسر دو سایت پرواز پاراترایک در ساحل لیدو و ساحل تله‌کابین رامسر برخوردار است.

پاراترایک یک چتر موتور دار است. فرد با سوار شدن بر این وسیله پروازی امن و دلنشین را تجربه خواهد کرد. پرواز روی دریایی زیبا خزر همراه با آرامش و مشاهده زیبایی های اطراف و داشتن عکس های یادگاری خاص از دلایل انتخاب این وسیله پروازی است.

رامسر علاوه بر دو سایت پاراگلایدر و پاراترایک به دلیل برخورداری از زیرساخت های متعدد پروازهای هوایی شامل هواپیماهای فوق سبک و رتبه نخست بیشترین پروازهای تفریحی نقش مهمی در توسعه گردشگری و هوانوردی عمومی ایفا می‌کند. بطوریکه می‌توان گفت عروس شهرهای ایران علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی از مجموعه کاملی از زیرساخت‌های گردشگری دریایی شامل طبیعت‌گردی، گردشگری دریایی، تله‌کابین و روستاهای نمونه گردشگری همچنین ظرفیت ۱۳۰ نفر شب اقامت به مقصد جذابی برای گردشگران در تمام فصول سال تبدیل کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha