سقوط پاراگلایدر در بهشهر سبب مصدومیت بانوی خلبان شد
عکس آرشیوی است

ساری_ایرنا_ سخنگوی مرکز اورژانس مازندران گفت: سقوط یک فروند پاراگلایدر در منطقه «مهدیرجه» بهشهر موجب مصدومیت بانوی خلبان شد.

به گزارش ایرنا از روابط‌ عمومی مرکز اورژانس مازندران، زکریا اشکپور با توضیح اینکه حادثه سقوط پاراگلایدر به مرکز پیام اورژانس شرق استان مازندران اعلام شد، افزود: آمبولانس پایگاه اورژانس خلیل شهر بلافاصله به محل حادثه واقع در منطقه مهدیرجه اعزام شد.

به گفته وی، در این حادثه، خانم ۳۷ ساله خلبان دچار مصدومیت شد که پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بهشهر انتقال یافت.

به گزارش ایرنا، بررسی آمار حوادثی از این دست نشان می‌دهد که گسترش تفریح‌ هوایی و دریایی در مازندران در سال‌های اخیر، حوادث مربوط به بخش گردشگری را در این استان بیشتر کرده است و وقوع این حوادث هر سال قربانی بیشتری می‌گیرد.

بطور مشخص در بحث تفریح‌های هوایی در برخی نقاط آسمان مازندران چند سالی است که پرنده‌های تفریحی متعدد حامل انسان بیشتر شده است.

سایت‌های پروازی مهدیرجه گلوگاه و شرکت ساری، کلاردشت، سرخرود، کیاسر و رامسر و نوشهر و برخی نقاط بادخیز دیگر استان اعم از جنگلی و کوهستانی یا ساحلی و جلگه‌ای در این سال‌ها به جاذبه‌های گردشگری برای علاقه‌مندان به پروازهای ماجراجویانه تبدیل شده‌اند. البته به این پروازها باید پرواز برخی هواپیماهای تفریحی در مناطقی از آسمان مازندران را نیز افزود.
اما نکته نگران کننده‌ای که همراه با افزایش تعداد فرصت‌های تفریحی در مازندران مشاهده می‌شود، حوادثی است که بر اثر افزایش این شاخه‌های تفریحی در استان قابل مشاهده است و تقریباً هنوز ساز و کار مشخصی برای پیشگیری از آنها وجود ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha