۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۲۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85422874
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طغیان رودخانه‌های چهارمحال و بختیاری/ کوه در محدوده کارون ۴ ریزش کرد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: رودخانه‌های استان بر اثر فعالیت سامانه بارشی طغیان کرده و مسیل‌ها و برخی معابر روستایی استان درگیر آبگرفتگی است.

خسرو کیانی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه بارشی که از شامگاه دوشنبه در استان فعالیت خود را آغاز کرده همچنان در استان فعال است و سبب طغیان رودخانه‌ها، بالا آمدن آب مسیل‌ها و بگرفتگی معابر شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر به سبب خاکی بودن جاده‌های روستایی، سیلاب راه ارتباطی چندین روستا در شهرستان کوهرنگ را مسدود کرده و تردد در این محورها به دلیل ناامن بودن ممنوع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مواردی از زمین لغزش در استان گزارش شده و در محور لردگان محدوده کارون ۴ ، کوه ریزش کرده است.

کیانی با بیان اینکه سیلاب در استان تلفات جانی نداشته است، افزود: این در حالیست که خسارت مالی برجا گذاشته که پس از پایان فعالیت سامانه و اعزام گروه‌های ارزیاب می‌توان میزان آن را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، احتمال بارش شدید باران، وقوع سیل، رعد و برق، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات، در هشت استان خوزستان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، فارس، اصفهان و لرستان از روز سه شنبه و احتمال بارش باران و وزش شدید باد، در ۲۴ استان دیگر نیز، پیش بینی شده است.

در همین راستا هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری هشدار سطح قرمز صادر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha