محمد رئیسی روز چهارشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تیمهای عملیاتی و اتفاقات برق سیستان و بلوچستان در ایام نوروز به صورت آماده باش کامل در سطح استان حضور دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی شبکه برق، اقدام کنند.
وی با بیان اینکه تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارائه میشود، تاکید کرد: شهروندان سیستان و بلوچستانی میتوانند با نصب اپلیکیشن "برق من" به صورت غیرحضوری از خدمات این شرکت از جمله ثبت خاموشی، اعلام مشکل روشنایی معابر، رفع خطر از تأسیسات مخاطره آمیز، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق و خدمات امور مشترکین بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: علاوه بر این مشترکان هم استانی میتوانند از طریق تماس تلفنی با سامانههای ۱۵۲۱ خدمات امور مشترکین و ۱۲۱ مرکز فوریتهای برق استان نسبت به ثبت و پیگیری درخواست خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه مرکز اتفاقات توزیع برق سیستان و بلوچستان در طول سال به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، افزود: شهروندان میتوانند در صورت وقوع مشکلات ناشی از قطعی برق، اتصالی خطوط بـرقرسانی و هرگونه حادثه ایجاد شده در تأسیسات شبکه برق موارد را از طریق سامانه هوشمند مرکز اتفاقات برق استان ۱۲۱ اطلاع دهند تا همکاران این شرکت در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.
رئیسی گفت: شاخصهای فنی و کیفی از قبیل افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مناطق گردشگری، روشنایی معابر اصلی و شریانهای ورودی شهرها از جمله اقدامات مهمی است که با همراهی و همکاری سایر سازمانها و ادارات جهت استقبال از نوروز و مهمانان نوروزی عملیاتی شده است.
نظر شما