۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85423405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس کردستان اخلاق‌مدار و فداکار است

سنندج- ایرنا- نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شاهد اخلاق مداری، فداکاری و ایثار پلیس استان در ماموریت‌های گوناگون در طول سال و همواره  مدیون این زحمات هستیم.

به گزارش ایرنا، ماموستا فایق رستمی روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی کردستان اظهار کرد: کردستان به واسطه زحمات شبانه روزی مجموعه نیروهای انتظامی و امنیتی در اوج امنیت قرار دارد.

وی افزود: در طول سال از نزدیک شاهد از خودگذشتگی پلیس از نوار مرز تا داخل شهرها هستیم که با جان و دل به مردم خدمت می کنند و این خود مایه افتخار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم داری و محبت فرمانده محبوب و دلسوز انتظامی کردستان خود گواه خدمت رسانی پلیس استان است.

ماموستا رستمی به وفاداری مردم کردستان به انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: در موضوع انتخابات و موارد دیگر دشمنان این مرز و بوم به دنبال مسمومیت فضای استان بودند که مردم وفادار استان با حضور آگاهانه خود فضای محبت و همبستگی در استان را حاکم کردند.

فرمانده انتظامی کردستان هم با بیان اینکه هرگز به بدخواهان و مخلان نظم و امنیت اجازه نمی دهیم امنیت مردم را خدشه دار کنند، بیان کرد: پلیس با تمام توان در خدمت آرامش و امنیت است.

سردار علی آزادی از کشف پنج هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان در سال گذشته خبر داد و افزود: در بحث کشفیات بالای پنج میلیارد ریال ۱۸۰ فقره پرونده و یک میلیارد ریال ۴۵۵ فقره پرونده تشکیل شد.

وی با قدردانی از همکاری خوب مردم استان با پلیس، اضافه کرد: پلیس در ایام نوروز همچون دیگر ماموریت ها با خودگذشتی در جهت امنیت و آرامش مردم و مهمانان نوروزی آماده خدمات رسانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha