۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85425190
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آرامش موجود در کردستان نتیجه تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انضباط و آرامش موجود در استان، در سایه تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی محقق شده و امیدوارم روز به روز شاهد موفقعیت های بیشتر پلیس باشیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در دیدار نوروزی فرمانده و کارکنان انتظامی کردستان اظهار کرد: پلیس با اخلاص و اخلاق مداری به مردم خدمت و در این راه فداکاری می کند.

وی افزود: نیروی انتظامی در راه آرامش مردم شهید تقدیم می کند و شهدای مظلوم فراجا خود گواه خدمت رسانی و مردم داری است که ما مدیون این زحمات هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکر از مدیریت خوب انتظامی استان، گفت: در طول سال شاهد مسئولیت پذیری و فداکاری پلیس استان در خدمت رسانی به مردم هستیم و این همه مجاهدت قابل قدردانی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی شاره به اینکه حضور پلیس در جامعه امنیت‌آفرین و مایه امید است اضافه کرد: امنیت و آرامش کنونی استان، مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مشارکت مردم بوده که زمینه را برای توسعه، رونق تولید و سرمایه‌گذاری مهیا کرده است.

کشف بیش از پنج هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت، اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس از این مهم با تقدیم جان حراست و پاسداری می کند.

سردار علی آزادی به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طول سال گذشته پرداخت و افزود: بی‌تردید حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، تأمین نظم و آسایش عمومی و برخورد با مخلان امنیت جزو برنامه‌های اولویت‌دار انتظامی در کردستان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه هرگز به بدخواهان و مخلان نظم و امنیت اجازه نمی‌دهیم امنیت مردم را خدشه‌دار کنند، بیان کرد: پلیس با تمام توان در خدمت آرامش و امنیت مردم است.

وی از کشف پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سال گذشته در استان خبر داد و افزود: در همین زمینه اولویت برخورد با پرونده‌های کلان بوده که در کشفیات بالایگی پنج میلیارد ریال ۱۸۰ فقره پرونده و یک میلیارد ریال۴۵۵ فقره پرونده تشکیل شده است.

سردار آزادی در ادامه به سازش ۸۵ درصدی پرونده‌ها در مرکز مشاوره و مددکاری انتظامی استان اشاره و اضافه کرد: طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی کردستان از کشف یک تن و ۲۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر با اولویت در دستور کار قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha