۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۳۷
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85423460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در نجف آباد جمع آوری شدند

اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی نجف آباد از جمع آوری و دستگیری ۱۰۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان با اجرای طرح آرامش خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ میثم گوهری آرانی چهارشنبه گفت: با فرا رسیدن سال نو طرح ضربتی آرامش با هدف پاکسازی نقاط آلوده از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر به مدت ۷۲ ساعت توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری های شهرستان نجف آباد به اجرا در آمد.
وی افزود: مأموران در اجرای این طرح موفق به شناسایی و دستگیری ۳۷ خرده فروش و کشف یک کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ادامه داد: همچنین ۶۶ معتاد متجاهر جمع آوری و برای سیر مراحل درمانی تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

نجف آباد با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان است.

دستگیری سوداگر مرگ در شهرضا
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۶۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی این فرماندهی حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این کامیون پرداختند و موفق به کشف ۶۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار ۱۸ در شاهین شهر
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارقان، مواد فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر با اجرای مرحله هجدهم طرح عملیاتی ذوالفقار در آستانه تعطیلات نوروزی خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهر اظهار کرد: دستگیری پنج نفر اراذل و اوباش تحت تعقیب پلیس شهرستان، شناسایی و دستگیری ۱۳ سارق در ارتباط با سرقت های خودرو، محتویات خودرو، اموال معابر عمومی و منازل نیمه ساز، کشف هفت دستگاه خودروی سرقتی، دستگیری ۱۰خرده فروش مواد مخدر از سطح پارک ها و محله ها و جمع آوری ۳۲ معتاد متجاهر و تحویل آن ها به مراکز ترک اعتیاد از دستاورد های این طرح است.

۱۰ هزار نفر همیار پلیس اصفهان در نوروز
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از حضور بیش از ۱۰ هزار همیار پلیس و پلیس یار نوجوان به منظور پیشگیری از تخلفات رانندگی در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.
سرهنگ علی اصغر زارع افزود: با آغاز سفرهای نوروزی و افزایش ترددها در سطح معابر درون شهری، پلیس راهنمایی و رانندگی نیز همچون سال های گذشته با آمادگی کامل و حضور پررنگ در سطح شهرها، با هرگونه تخلف حادثه ساز و بی توجهی به قوانین رانندگی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
وی با اشاره به حضور همیاران پلیس در طرح نوروزی ۱۴۰۳ افزود: در تجزیه و تحلیل کارشناسان این پلیس، نقش ۱۸ درصدی این همیاران در کاهش تخلفات رانندگی به اثبات رسید.
رپیس پلیس راهور استان درباره برخورد با تخلفات حادثه ساز و ترافیک زا در سطح معابر درون شهری تصریح کرد: با تقویت سیستم های هوشمند و بکارگیری فناوری های روز دنیا در سیستم حمل و نقل نظیر دستگاه های جریمه موبایلی، استفاده از خودروی مکانیزه ثبت تخلفات، دوربین های مکانیزه و هوشمند ثبت تخلفات و حضور میدانی ماموران پلیس راهور، با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha