۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 5377
کد خبر: 85428041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری پنج سارق مسلح در شاهین شهر اصفهان

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۹
کد خبر: 85428041
دستگیری پنج سارق مسلح در شاهین شهر اصفهان

اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: گروه پنج نفره ای که اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ کرده و متواری شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ هادی کیان مهر بیان کرد: اواسط اسفند ماه سال قبل در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از یک شهروند شاهین شهری توسط چند فرد مسلح ناشناس و فرار آن ها از محل، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سارقان که پنج نفر بودند در ساعات پایانی شب بوسیله یک دستگاه وانت مسروقه از شهر اصفهان با ورود به شاهین شهر قصد سرقت منزل یکی از شهروندان را داشتند که با حضور صاحبخانه و دیگر همسایگان مجبور به فرار از محل شده و در مسیر پس از برخورد خودرویشان به جدول، با تهدید کلت کمری خودروی پژو ۲۰۶ خانمی جوان را سرقت کرده و متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از چند روز تلاش بی وقفه با اقدامات تخصصی خود مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی و صبح امروز پس از هماهنگی های قضایی با کمک تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در عملیاتی ضربتی هر ۵ نفر سارق را دستگیر و خودروی سرقت شده را نیز کشف کردند.

سرهنگ کیان مهر با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی و استرداد خودروی مسروقه به مالباخته گفت: مجرمان و سارقان مطمئن باشند از چشمان تیز بین پلیس پنهان نمی مانند و در سریع ترین زمان ممکن دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

باند توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره ای که اقدام به توزیع گسترده هروئین در شهر اصفهان می کردند خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در این خصوص عنوان کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان پس از اقدامات اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه یکی از عوامل اصلی قاچاق و توزیع هروئین در شهر اصفهان را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل باندی اقدام به توزیع هروئین ها در بین افراد معتاد می کرد افزود: در ادامه مخفیگاه تمامی همدستان متهم که ۴ نفر بودند شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی گفت: در این عملیات ۱۰ کیلو هروئین کشف و ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتور سیکلت متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha