۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85423714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۸۷ درصد تماس های تلفنی مردم برای قطعی آب در البرز

کرج - ایرنا- مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز اعلام کرد: با اقدامات صورت گرفته ، میزان تماس های مردمی برای قطعی آب در روز پایانی سال ۱۴۰۲ این استان نسبت به مدت مشابه سال ماقبل ۸۷ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا نامداری روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: روز پایانی سال ۱۴۰۱ تعداد یک هزار و ۲۳۱ مورد تماس تلفنی مردم برای قطعی آب ثبت شد که این رقم در آخرین روز سال ۱۴۰۲ به ۱۴۵ مورد رسید.

وی افزود: به رغم افزایش مصرف آب در ساعات پایانی سال که مشابه میزان مصرف پیک تابستان است، با همت و تلاش کارکنان شرکت آبفا البرز به ویژه کارکنان حوزه بهره برداری و توسعه آب، برای اولین بار طی ۲۰ سال گذشته، مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان(۱۲۲) فاقد تماس و گزارشات مردمی در خصوص افت فشار یا قطع جریان آب گسترده و منطقه ای ناشی از عدم تامین آب در شبکه توزیع بود.

مدیرعامل آبفا البرز گفت: تماس های دریافتی مرکز پاسخگویی ۱۲۲ شرکت آبفا البرز در روز پایانی سال ۱۴۰۲ فقط از سوی مشترکانی بود که در طبقات سوم به بالا و فاقد پمپ آب و مخزن ذخیره استاندارد شاهد افت فشار آب در مجتمع های مسکونی خود بودند.

وی ضمن تشکر از همراهی مردم به جهت مدیریت مصرف آب در روزهای پایانی سال تصریح کرد: این مهم نشان از اثر گذاری اقدامات صورت پذیرفته در حوزه عملیاتی شرکت آبفا طی یکسال گذشته و همراهی مردم در مدیریت مصرف آب بوده و امیدواریم تنش آبی پیش رو در سال ۱۴۰۳ را به بهترین نحو ممکن سپری تا رضایت حداکثری مشترکان حاصل شود.

شرکت آبفا البرز یک میلیون و ۳۲۰ هزار مشترک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha