برگزاری طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در ۴۴ بقعه متبرکه لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در ۴۴ بقعه متبرکه و امامزادگان مقدس استان در حال اجرا است.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، ۲ برنامه همزمان "ضیافت الهی" و "آرامش بهاری" در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان در حال اجرا است.

وی در خصوص طرح "آرامش بهاری" افزود: در این راستا برنامه های ویژه تحویل سال در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان برگزار شد.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به برپایی خیمه های معرفت ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در این طرح برنامه های متنوعی با حضور ۵۰ مبلغ که ۳۰ نفر از این مبلغان اعزامی از اداره اعزام مبلغ قم بوده و ۲۰ نفر از آن ها نیز بومی استان هستند تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان اقامه نماز جماعت، قرائت ادعیه، سخنرانی و جهاد تبین، جزء خوانی قرآن کریم، خیمه معرفت و برنامه افطاری ساده، ایستگاه مشاوره خانواده و وقف را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد که زائران و مسافران و مجاوران امامزادگان مقدس و بقاع متبرکه استان می توانند از آن ها بهره مند شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha