تردد خودروها در قزوین ۲۴ درصد افزایش یافت

قزوین - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: آمار تردد خودروها در آزادراه ها و جاده های اصلی استان طی روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ با افزایش ۲۴ درصدی روبرو شد.

جواد حق‌لطفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز گذشته یک میلیون و ۱۲۳ هزار و۷۵۸ دستگاه خودرو از جاده های ارتباطی این استان عبور کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح نوروزی، یعنی از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان دومین روز از تعطیلات نوروزی هفت میلیون و ۹۵۲ هزار و ۳۵۹ دستگاه خودرو از مسیرهای ارتباطی این استان تردد داشتند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته هفت میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۹۹ دستگاه بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به تعداد مسافران جا به جا شده در استان از طریق پایانه های حمل مسافر، تصریح کرد: در هفت روز گذشته و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ۱۹ هزار و ۶۵ مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری پایانه های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جا به جا شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۲ هزار و ۳۶۱ مسافر بود.

حق لطفی از مسافران و به ویژه رانندگان خواست تا با توجه به نزدیکی پایان تعطیلات اداری، زمان بازگشت خود را مدیریت کرده، از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند و جاده را نیز بخشی از سفر خود قلمداد کرده و به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی، لحظاتی را در دامن طبیعت به استراحت بپردازند و سپس ادامه مسیر دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha