۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85424531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: ظرفیت‌های مردمی در راستای تحقق شعار سال مورد استفاده قرار گیرد

آبادان- ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: از ظرفیت‌های مردمی در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: حلول سال جدید و عید باستانی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به فال نیک باید گرفت.

وی افزود: آرزو داریم امسال که با بارش رحمت الهی آغاز شد برای مردم پرخیر و برکت باشد.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: جهش تولید با مشارکت مردم شعاریست که باید در راستای آن گام برداشت ولی نباید شعارهای سال‌های گذشته فراموش شود.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد: نقطه ضعف مملکت ما موضوع اقتصادی است به رقم اینکه ظرفیت‌های زیادی در این مملکت وجود دارد.

وی راهکار رفع مشکلات اقتصادی را بهره گیری مدیریت قوی و جهادی دانست و گفت: شعار امسال با توجه به شرایط کشور بسیار مناسب است و با بهره گیری از ظرفیت‌های بالای مردم، بهتر می‌توان در نقطه مقابل دشمن عمل کرد.

خطیب جمعه آبادان اظهار کرد: در موضوع امنیت ما پیشگام هستیم و در هیچ جای دنیا چنین امنیتی وجود ندارد.

حجت الاسلام غبیشاوی ادامه داد: هر جا مردم ورود کردند کشور به سمت پیشرفت حرکت کرد و باید موانع حضور آنان در این عرصه برداشته شود.

خطیب جمعه آبادان گفت: مجلس و دولت موضوع موانع تولید و مشارکت مردم را می‌دانند و باید شرایط برای مشارکت آنان را فراهم کنند.

وی یکی از موانع تولید در منطقه آزاد اروند را وجود ۲ حاکمیتی دانست و گفت: دولت کارگروهی برای رفع این مشکل تشکیل داد ولی هنوز نتیجه‌ای به دست نیامده است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: در شهرک‌های صنعتی این منطقه شرکت‌های تعطیل و نیمه تعطیلی وجود دارد که در صورت بازگشت آنان به چرخه تولید شاهد رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: پتروشیمی آبادان رو به ورشکستگی است در صورتی که می‌توان از ماهشهر با بیش از ۲۰ پتروشیمی کمک گرفت.

خطیب جمعه آبادان گفت: کارگزار نظام جمهوری اسلامی باید بیشتر تلاش کند و قطعا با همت و ظرفیت‌های موجود از این مشکل عبور خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha