۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85424644
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت کاشان:مشکلات اقتصادی کشور به دلیل عقب ماندگی های گذشته است

کاشان _ ایرنا _ امام جمعه موقت کاشان گفت:مشکلات اقتصادی امروز کشور به دلیل عقب ماندگی های ۱۰ سال قبل است و دولت سیزدهم با تمام تلاش در حالی جبران این عقب افتادگی هاست.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی احتشام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد، افزود:دولت سیزدهم به مثابه پدری است که باید درآمد را در توسعه امور زیربنایی کشور هزینه کند تا عقب ماندگی های ۱۰ سال قبل جبران شود.

وی اظهار کرد:دولت سیزدهم با تلاش ۱۸ میلیارد دلاری که دولت قبل نتوانست برگرداند را به کشور برگردانده و صادرات نفت را به سه میلیون بشکه رسانده است.

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد:این دولت موفق شده بزرگ ترین نرخ رشد سرمایه گذاری در صنعت نفت و رشد ۲۰ درصدی کشور را اعمال کند

حجت‌الاسلام احتشام گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دولت سیزدهم کارهای خوبی انجام داده اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم چراکه نمی توان مشکلاتی که از ۱۰ سال قبل ایجاد شده یک شبه رفع کنیم.

وی اظهار کرد:انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از شیرینی های سال قبل بود که ملت عزیز ما با حماسه آفرینی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی یک کار تمدنی و جهادی انجام دادند.

امام جمعه موقت کاشان در بخش دیگری از سخنانش گفت: تقارن بهار طبیعت و معنویت در سال جاری برای انسان فرحبخش است چراکه روح و جان را جلا می دهد یک سوم ماه رمضان رفت و باید از این ماه سراسر رحمت به خوبی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام احتشام افزود:بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید نصب العین باشد ایشان شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم قرار دادند چراکه باتوجه به مشکلات اقتصادی شعاری اقتصادی تعیین کردند.

وی اظهار کرد: اگر بخواهیم شعار سال معظم له را در شهر خود اجرایی کنیم صنایع اصیل کاشان باید تقویت شود، در دنیا به گلاب معروف هستیم اما باید تولیدات جانبی آن ازجمله اسانس های مختلف آن در داخل تولید شود

امام جمعه موقت کاشان بیان کرد: ایران ماهواره می سارد اما در شهر کاشان که به نام گلاب است هنوز از خارج اسانس آن را تهیه می کنیم اگر بخواهیم عظمت اقتصادی به کاشان برگردد باید قرارگاه اقتصادی زیرنظر نماینده ولی فقیه. نماینده مجلس و فرماندار در کاشان ایجاد شود.

وی تصریح کرد:اگر قرارگاه یادشده ایجاد شود کاشان به عنوان الگوی قابل سرایت برای همه کشور می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha